Gå til innhold

Bi-fangst i Rena


Rune D

Anbefalte innlegg

Gjest Unknown User

Jeg fikk kroket en stakker i øret i dag. Dusten snappa palmermyggen fra vannflata, fløy inn på land, og spilte død. Med hjertet i halsen og avsky i blikket fikk jeg plukket ut kroken(som ikke hadde mothake), og dyret gjorde et byks og var airborn igjen. Ser flaggermus på hver kveldstur, men første gang i dag at jeg har kroka en..

Ser? De nesten flyger jo inn i en hver kveld. Man må jo mer eller mindre gå ned på huk hver kveld for å ikke bli truffet i hodet. Bare venter på at fluen skal bli snappet. Gleder meg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha,da leder du vel 2-1i flaggermusfangst Terje <<l

I kveld var det min tur til å få en sånn Vampyr sak på flua.

Faenskapet tok flua mi i lufta i mørke og jeg skjønte det var noe rart når

flua ikke ville la seg skyte ut i e >:(t speykast men lå bak meg å flaksa :D

Selvfølgelig skjedde dette når jeg hadde en perfekt posisjon på en stor ørret i mørten :D

Måtte til slutt slepe faenskapet så langt inn det lot seg gjøre slik at jeg fikk kappa fortomsspissen.

Jeg tar for faen ikke på det dyret der, det er helt sikkert :D :D

Da jeg endelig hadde fått skifta ny spiss og satt på en døgnflueimitasjon hadde ørreten sleppt seg nedover elva og var utenfor kastehold.

Shit happens :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Haha,da leder du vel 2-1i flaggermusfangst Terje <<l

I kveld var det min tur til å få en sånn Vampyr sak på flua.

Faenskapet tok flua mi i lufta i mørke og jeg skjønte det var noe rart når

flua ikke ville la seg skyte ut i e >:(t speykast men lå bak meg å flaksa :D

Selvfølgelig skjedde dette når jeg hadde en perfekt posisjon på en stor ørret i mørten :D

Måtte til slutt slepe faenskapet så langt inn det lot seg gjøre slik at jeg fikk kappa fortomsspissen.

Jeg tar for faen ikke på det dyret der, det er helt sikkert :D :D

Da jeg endelig hadde fått skifta ny spiss og satt på en døgnflueimitasjon hadde ørreten sleppt seg nedover elva og var utenfor kastehold.

Shit happens :D

Terje

Jepp :D :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...