Gå til innhold

Østlandet!


Kim Skjerve

Anbefalte innlegg

Det må jeg si, er ikke alltid så ille å fiske her på østlandet heller. Nå er det jo som kjent harren som skal til pers, for ikke å si gjedda! Har vært mye ute de siste dagene, noe som har resultert i mye bra harr (0,5-1). Men gjedda har også vært ganske så bitevillig. Fikk 3stk på en liten time, spreke som f....

Det skal sies, Det er jo bedre å fiske lenger nordover sånn generellt, men på denne årstiden vi går inn i nå så gjevner det seg liksom mer ut! Her vaker fisken fortsatt på døgnfluer, mens lenger nord sitter døgnfluene i trærne, stivfrosne... hehe... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på om du mener lenger nord på Østlandet eller lenger nord i Kongeriket. Lenger nord på Østlandet fråtser ørret og harr på store og små døgnfluer og jeg koser meg glugg ihjel i Gudbrandsdalslågen uten konkurranse fra en kjeft. Det er lenge siden jeg har strukket sesongen så langt, spesielt etter ørret, og det enda mange muligheter før Kong Vinter legger lokk på.

 

Rocha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener nord i kongerrike norge veit! bra på østlandet er bra på østlandet... som du sier selv, har skjelden strukket sesongen så langt på døgnfluer, og det er det som er så jæ.. digg!! :) hobbyfiskeren legger stanga på hylla laugh.png' alt=':lol:'> , og sportsfiskeren fortsetter... :D

 

Til deg skjerve'boy, JA, elva på lørdag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...