Gå til innhold

fluefiske tattoo!


femundtravler

Anbefalte innlegg

Tenker som så at hvis du har svidd inn ørret mat på armen så kan jo ikke det skade på "fiskelykken" ;D og må si at jeg vet med sikkerhet at det ikke er veldig mange som har disse vakre skapningene på seg. Det gjør det jo også litt artig! Men må jo være fler enn meg som har gjort noe lignende på ffs?  ;D om noen har så vil jeg veldig gjerne se. Inspirerende! Har en kompis på min egen alder som dro på med en ørret på overarmen i år. Meget detaljert. Helt Konge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! Er det fler enn meg som putter sin lidenskap over til blekk på diverse kroppsdeler? har møtt flere langs elver i år som har tenkt på dette. Jeg synes det bare er drit kult så lenge mann ikke overdriver  ;D

Fikk litt lyst på noe lignende når jeg så den i Rena i sommer :)

Kul tatto <<l

Hehe takk for sist. Bare å få det gjort! :)

Kule tattiser  ;D<<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

kult, jeg har ymse tattoos tribals(omg en som tillstår og ha slikt)  og navna på barna over hele venstre armen :)

har lenge hatt planer om og fylle leggen med to Karper dvs en oransj og en svart  som svømmer oppover leggen fra ankel og roterende rundt opp til kneet:p

kanskje heller bytte til ørret:p

eller kanskje finne ett sted til den fineste ørret flua, dvs hvilken ørret flue er den fineste i folks øyne?

sleng gjerne inn bilder av fete fluer man kunne tattovert inn på kroppen :) veit lakse fluer er mye flottere og flashy av seg, men det driver jeg ikke meD:p(enda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...