Rune D Posted October 18, 2013 Report Posted October 18, 2013 Er det noen som har eller vet om noen som har noen bambusstokker til salg her i landet? Aller helst på Østlandet,da jeg må hente selv pga dyre fraktkostnader. Eneste jeg vet om som selger bambus er Stefan Løfmark nedenfor Gøteborg,men med fraktkostnader på 12-1300 kr så blir nok det lite aktuelt... Har stått litt på stedet hvil et års tid denne canebyggingen min men tenkte jeg skulle komme igang igjen i vinter .
torehalle Posted October 28, 2013 Report Posted October 28, 2013 Jeg kan sikkert bidra med en stokk om du klarer deg med det, har to igjen. Var nede hos Stefan for et par år siden og blir nok snart nødt til å ta en tur igjen uansett. Kan eventuelt bli med på en bestilling fra han så kan vi dele på fraktkostnadene. Uansett, kan anbefale en tur ned til han – veldig hyggelige folk. Vi kom ikke derfra før vi hadde spist en god del smörgås
Rune D Posted October 30, 2013 Author Report Posted October 30, 2013 Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å få tak i 5-6 stokker . Det hadde vært en god ide å spleise på en forsendelse fra Stefan . Kanskje du vet om andre stangbyggere som også kunne tenke seg å være med på et spleiselag Tore?
j.o.n. Posted November 5, 2013 Report Posted November 5, 2013 Hei. Siste stokken går nå, så hvis det er mulig blir jeg gjerne med på samkjøring av bestilling/frakt. Hadde tenkt meg 8-10 stokker Jan
Rune D Posted November 9, 2013 Author Report Posted November 9, 2013 høres bra ut Jan. Vi kan vel drøye litt til og se om det er flere som trenger,flere å dele frakt på
torehalle Posted November 9, 2013 Report Posted November 9, 2013 Jeg blir også med på en felles bestilling. Sendte en epost til Stefan for noen dager siden men har ikke hørt noe. Har du nylig vært i kontakt med han, Rune D?
Rune D Posted November 9, 2013 Author Report Posted November 9, 2013 Ja Tore, jeg hadde noen mailer med Stefan for et par uker siden. Skulle bare si fra hvis vi skulle ha stokker
Recommended Posts