Leif Morten Songe Posted January 27, 2014 Report Share Posted January 27, 2014 Har en fantastisk kone, som når vi lette etter bryllupsreisemål googlet: "hvor kan jeg ligge på stranda mens mannen fisker bonefish".. Anbefales. Set premissene på forhånd: https://vimeo.com/85135554 Min første video ever. beklager dårlig klipperytme, feil bildevalg, og generelt minimal kvalitet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Gullaksen Posted January 27, 2014 Report Share Posted January 27, 2014 Fin snutt det der... Fruen har tydeligvis skjønt hva som gjelder.. <<l Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir Johansen Posted January 27, 2014 Report Share Posted January 27, 2014 Syns dette var meget bra jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torben Berg-Sørensen Posted January 27, 2014 Report Share Posted January 27, 2014 Vældig fin filmsnut der Leif - ikke noget at klage på ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts