Gå til innhold

Hekta !


-Lars-

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er opprettet noen tråd om denne filmen fra før her, men jeg har ikke sett noen  ???

Jeg har heller ikke fått sett filmen før nå nylig, men bedre sent enn aldri . . . For jeg syntes faktisk filmen var kanonbra, og koste meg i vinkel fra start til slutt  <<l

Nei, det er ikke filmteknisk perfekt, langt derifra, det er håndholdt kamera, utbrente bilder, og alt det en perfeksjonist kanskje ville rivi seg i håret av . . .

Men jeg ser på fluefiskefilm som ren underholdning, og i så måte greier ihvertfall Aasen og Nyhus å underholde meg i denne filmen  :D

Mange utrolig flotte destinasjoner, flotte fisker, og ikke minst suveren humor  ;D

Terningkast 5/6 fra denne karen  <<l

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må slenge meg med på denne her.

Har just sett filmen og jeg har sittet med et smil om munnen fra start til slutt. Akkurat så uhøytidelig som jeg mener fluefiske skal være, filmet og gjennskapt på en ypperlig måte. Ingen store utbroderinger av 400 teorier og alskens, men ren og skjær fiskeglede.

Flott levert !!!!!

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lanseringen... hvor gutta åpnet med en sang. Veldig fint framført / tøft. Filmen kjøpte jeg ikke og ønsker ikke å se den mer. Var mye glede, men filming/gjentagelser og spesielt språkbruk ble feil for meg.

Liker veldig godt to fortapte menn. Glede og herlig musikk <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...