Gå til innhold

karmøy


jarlep

Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...
  • 6 år senere...

Prøver meg her: 

Har ei datter som har giftet seg med en fra Karmøy (kjempekjekk kar!!! - og familien hans...).  Det fører til at jeg må besøke Karmøy av og til, og da må jeg jo ta med et-par fluestenger.

Var der for noen uker siden, men slet litt med å finne ut hvor jeg kunne få kjøpt fiskekort til sonen i øst. Vest fant jeg kort til i Skudeneshavn, men de solgte visst ikke kort til østsida. Og så fant jeg ut at der er et godt "turistkart" med tips om fiskeplasser. Fant det på nettet, men hvor kan en få tak i papirutgaven av det? 

....og til slutt - tar gjerne i mot tips om bra fiskeplasser (les: til fluefiske). Kommer ikke til å ødelegge for deg med å dukke opp stadig vekk, er ikke så ofte på besøk, og da bare ei uke i gangen. Dessuten har jeg for vane å sette ut igjen all fisk av en viss størrelse. Noe småfisk havner i "ABU-røyken" en og annen gang....

Glad for tips - og om du ikke vil legge de ut her, så ta kontakt direkte.......sist tur nå i Juni ble litt småstressende, siden jeg ikke fikk kjøpt kort der jeg ville fiske. Fikk avreagert med litt slukstang i sjøen, men det er jo ikke det samme.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...