Gå til innhold

Hardangervidda 20-22 juni


Anbefalte innlegg

Håper på en tur på vidda denne helga. Jeg heller mot området mellom Langesjøen og Bjornesfjorden og for så vidt vanna litt øst for Tinnhølen. Veien inn til Trondsbu åpner ikke før 1 mai så der får jeg ikke parkert. Jeg forsøker å komme i kontakt med turisthyttene i området, men har ikke lykkes enda. Tenkte jeg i tillegg kunne slenge ut en forespørsel her på forumet om det er noen som veit hvordan forholda er nå, jeg tipper isen har gått, men kanskje ikke på alle de små vanna? Noen som vet...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turisthyttene på fjellet åpner 28. juni. Vil tro veien inn til Trondsbu åpner 27. juni. Har selv kjørt veien torsdag selv om den offisielle åpningen var fredag. Kanskje de brøyter veien ekstra tidlig i år? Spør om forhold og brøyting til de som har ansvaret!

Eidfjord fjellstyre Simadalsvegen 1

5783 Eidfjord

fjellstyret@eidfjord.kommune.no

Telefon

: 53673508

Mobil

: 47612205

For øvrig er bilde av meg i det område du/dere har tenkt dere, men lengre vest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Nå har jeg også prata med han på Sandhaug, han var ikke der oppe selv enda, men utfra hva han hadde fått høre her og der mente han veien inn til Trondsbu var åpen og at isen stort sett skulle ha gått nå. Jeg ser forreste at jeg hadde skrevet at veien åpna 1 mai, det var 1 juli jeg mente, Trondsbu har vistnok offesiell åpning 4 juli. Det begynner å ligne tur nå ja!

Folka i fjellstyret kan jeg selvfølgelig også ringe, de har vært behjelpelig tidligere anledninger de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...