Gå til innhold

Valgets kval!


Stene

Anbefalte innlegg

Jeg vet man skal prøve seg litt frem når det kommer til utstyr, og følsen på en stang er meget individuell.

MEN, vil gjerne høre fra brukere der ute som kanskje har vært borti Loop Opticreek.

Har vært bestemt på å handle inn 2 nye stenger i det siste. 1stk 9'0 #5 og 1stk 8'6 #3.

#5ern hadde jeg sett for meg en Fario igrunn. Men greier ikke bestemme meg. Har ikke mange muligheter til å få prøvd meg frem heller. Lagt til Sandefjord og like langt til Kjeller. Men det lar seg jo kjøres de strekningene selvfølgelig.

Men før jeg bestemmer meg, så en Opticreek vs. Fario?

Danke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne dratt ditt, men jeg er under behandling for sykdom og får dermed ikke "lov" til å være i store forsamlinger med folk.. årets messe var jo igrunn planlagt. Men neida! hehe sånn er det innimellom.

 

Jeg vet hvertfall at det blir en 8'6 #3 Fario. MEST sannsynlig :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan det se ut til at valget falt på en LTS Ephemera #4 faktisk. evt KANSKJE #5, Disse blir testet på mandag, og håper disse faller i smak. Virker som en nydelig stang, kommet godt ut i tester. Og det er absolutt en ålreit pris på denne pinnen! :)

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en spennende stang (så filmen/reklamen  / skittfiske). Der du skal prøve stengene? Prøv de med så mange liner som mulig.

 

En stang jeg har blitt glad i er: Eikre Fluvius 8`6" #3. Har du bestemt deg for Fario, hold på det og bli glad i stanga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...