Gå til innhold

RIO Gold CfR


Gjest ppp

Anbefalte innlegg

http://www.rioproducts.com/fly-lines/freshwater/specialty/rio-gold-casting-for-recovery/

 

Noen som har fått testet lina? Har kjøpt og testet den på min Scott Radian 8`6" #5. Virker bra, men kun kastet på gress. Skal på fjellet 4 dager, meldt inntil 8 m/s. Sekken er 12,5 kg med mat, telt, underlag etc. Skal prøve å "nå over" et større område. Kun 1 stang, snelle, flueeske. Valgets kval, enten.... eller en 9` stang som håndterer SA GPX #6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rio Gold cfr er jo helt vanlig Rio Gold bare att Rio gir 15dollars pr solgte line til en god sak ;)

 

På hjemmesiden ser det ut slik. Ganske sikker på at på esken er det 2 forskjellige profiler. Kan være jeg "har drømt". Da har jeg i tilfelle lurt meg selv. Sjekker da jeg kommer hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok rett Sverre. Bak på esken er det riktignok en line, gul og grønn, og en oransje. Ser nå at den oransje heter RIO Gold Tournament. Trodde det var CfR pink. Heldigvis ikke kjøpt "katta i sekken", but the pink panther.

 

Litt drøyt å selge det som et nytt produkt for 2015 og kun lage en annen farge. Markedsføring på sitt beste/verste, lure enfoldige kunder!

Endret av hansjr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...