Gå til innhold

Sage Method 696-4


Alexander Fredagsvik

Anbefalte innlegg

Ny Pris ( se under )

 

Selger unna en av favorittene mine til sjøørretfiske da jeg har en lik i klasse 7 og flere andre i samme sjanger. Denne er helt rå, og fortjener å bli en fast følgesvenn for en ivrig flue sjel.

 

Selv om stanga er forholdsvis ny, har jeg klart å få ett hakk i korken, og mistet en bitte lten del på tuppen av korken.Vi snakker om minimale merker, og når du får bilde ser du hvor ny stanga er.. 

 

Garanti kort følger med, og kvittering. Så det er ingen fare, stanga er fantastisk uansett:)

 

jeg klarer ikke legge ut bilder her, men kan sende på mms hvis jeg får tlf nr :)

 

( kan slenge med ett lite brukt 444camou i klasse 7 og ett outbound coldwater som passer perfekt på denne gratis)  pluss 10 hjemmelaga konge sjøørretfluer

 

PRIS 4100,- ink camou 444 line,og rio outbound coldwater 10 fluer og gratis frakt i Norge.

 

vurderer å selge en sage one 796-4 også, men kun for en allright pris:) gi bud,så kanskje jeg går på :)( SOLGT)

 

kan sende bilder på mld hvis noen er intr:) skal prøve å få lagt til noen her også senere

 

Alex

Endret av Alexander Fredagsvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger unna en av favorittene mine til sjøørretfiske da jeg har en lik i klasse 7 og flere andre i samme sjanger. Denne er helt rå, og fortjener å bli en fast følgesvenn for en ivrig flue sjel.

stanga fremstår som meget fin, og har blitt behandlet som gull. vil gjerne ha 4500,- for stanga da den i utgangspunktet er ganske så dyr, og i tillegg som ny. ( kan slenge med ett lite brukt 444camou i klasse 7 som passer perfekt på denne gratis) hvis noen slår til kjapt får de gratis frakt også :) pluss 10 hjemmelaga konge sjøørretfluer

 

vurderer å selge en sage one 796-4 også, men kun for en allright pris:) gi bud,så kanskje jeg går på :)

 

kan sende bilder på mld hvis noen er intr:) skal prøve å få lagt til noen her også senere

 

Alex

Det følger med blankt garanti kort om noen lurte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...