Gå til innhold

Guideline Inex 11-13 med ekstra spole Blå versjon


Robban

Anbefalte innlegg

Hei 

Selger en en Guideline Inex 11-13 med ekstra spole. 
Backing følger med på den ene spolen 30 IBs. 
Moderat brukt, litt bruksriper :) 
Fin ekstra snelle til en slaskefisker ;) 

Solgt frakt eller hente på jobben ( Gero )

Edit : skriveleif


post-925-0-41112900-1464289520_thumb.jpg

Endret av Robban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei . Vil gjerne ha den . Kan du ta kontakt på 93837204 så tar vi d derfra?

Selger en en Guideline Inex 11-13 med ekstra spole.

Backing følger med på den ene spolen 30 IBs.

Moderat brukt, litt bruksriper :)

Fin ekstra snelle til en slaskefisker ;)

500.- + frakt eller hente på jobben ( Gero )

Edit : skriveleif

DSC02088.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her : 
Problemer med kontakt ikke medlem, og medlem ?

Helt greit for meg egentlig, men så mye tull som medlem å legge ut ting. Og så skal folk som ikke er medlem ikke komme i kontakt med selger ? 
????? 
Skjønner ingen ting

Til syvende og sist så selger du til en som du først fikk kontakt med og så ender man opp med å krangle med en som mener han var først :) 
Det var en problemstilling og ikke en klage :) :) 
Dette gjaldt denne ikke denne tråden , men samme problemstilling i en rett før. 


Litt teit synes nå jeg. Dette skal jo være lettvint for de som faktisk er medlem, og ikke et grobein for de som kanskje måtte mene de har førsteretten som ikke medlem fordi komunikasjon ikke funker :) :) 
Jeg smiler fordi de bare er et lite problem , men ikke favør medlem hvis ikke alle kan lese salgsannonse likt og det gir like fordeler. 
At det ikke dukker opp på forumets første side (siste innlegg)  er en sann glede , tru meg :) :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Kjøper den gjerne :)

Hei Royken. 

Jeg må bare beklage, sorry. Den gikk med engang etter at denne tråden kom i vinden. 

Jeg pleier ikke være så sløv, men må bare presisere at jeg følger ikke disse salgstrådene hele tiden. Jeg er vant til å bli kontaktet på pm for salg. Slik har det alltid vært, og fungert for meg. Pm'r registrerer jeg via vanlig mail. Ikke alltid jeg logger meg på her hver kveld, beklager dette Royken. 

Beklager 

Mvh 

Robban

 

Endret av Robban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...