Gå til innhold

Når adrenalinet tar overhånd...


Viggo_Flueboms

Anbefalte innlegg

Rett som det var rusla jeg opp over elva med fluestanga for å jakte den store 'slasken' som terga meg i går kveld.
Og jammen står den også i kveld på plassen sin og beita. Jeg tippa den til ca...ca 2k.

Jeg satte meg rolig ned for å 'vente' den ut, for å og sette inn nådestøtet. Jeg fulgte med den vel ca 30 min og forbereder meg til 'kastet'

Så hører jeg plutselig stemmer og at det kommer noen traskende.

Jeg vinker desperat og gir hysj-tegn men neida. Han ene Svensken raver ut i elva 10M nedenfor meg og dæljer line.

Haaadeee fisken min...😫

 

Og nå skjer det... Jeg går fullstendig i taket rasende  og skjeller ut tre Svensker som bare måååper i sjokk.
Jeg trasker sur og jævlig tilbake til teltet og FURTER. Så begynner jeg å tenke over hva fanken jeg
nettopp hadde gjort? Jeg ble flau og skamma meg og gikk tilbake for å be om unnskyldning men da hadde
de seff rømt av angst for den sinna mannen😑

Dagen etter rusla jeg langs elva med kaffekoppen, og hva ligger der langs elvekanten? Hmmm...
Det var en lommebok som var nære ved å falle ut i elva. Jeg ser den har flere bankkort, førerkort, og annet, på Svensk

Jeg ringer banken i Sverige og forteller at jeg har funnet lommeboka til vedkomne og de ringte da
ham med en gang og ga mitt mobilnr. Han ringer meg helt forfjamsa for han hadde enda ikke
merka at lommeboka var borte. De kommer for å hente lommeboka og da ser jeg jo at det var de samme Svenskene som
fikk en håndfull kjeft av meg i går, så da fikk jeg anledning til å be om unnskyldning for min noe dustete oppførsel😊

Men de var jo fluefiskere så de hadde full forståelse for frustrasjonen min og faktisk snakka de om det i går og forsto situasjonen.

Vi flira og lo av hele greia og endte med en særdeles hyggelig kveld sammen med mye fiskeprat.
Han fikk lommeboka, og jeg ble spandert Whisky på hele kvelden...😂 

Våkna med kuppelhue dagen etter....🤒

  • Lik 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...