Håvard Larsen Posted February 3 Report Posted February 3 (edited) Hei dere! Har nevnte stang liggende, er dette noe verdi å selge eller er det like greit å beholde? Har ikke kjennskap til denne stanga og finner ikke så mye info om den heller. Stangen er 3 delt Edited February 3 by Håvard Larsen
Ruben Petterson Posted February 4 Report Posted February 4 Hei. Har samme stang. Synes den er kjempegod 😊 Den er kansje ikkje like god som nye stenger med ny teknologi på kastelengde. Synes den har ein fantastisk god følelse når ein kaster, liker den godt i små/mellomstore elver med ikkje for lang klump på lina og ei tørrflue. Min meining, Ruben 😊
Håvard Larsen Posted February 5 Author Report Posted February 5 Ruben Petterson skrev (17 timer siden): Hei. Har samme stang. Synes den er kjempegod 😊 Den er kansje ikkje like god som nye stenger med ny teknologi på kastelengde. Synes den har ein fantastisk god følelse når ein kaster, liker den godt i små/mellomstore elver med ikkje for lang klump på lina og ei tørrflue. Min meining, Ruben 😊 Takker for svar! Lenge siden jeg har fluefisket så er ganske rusten. Har du en line å anbefale til denne stanga? Jeg har jo fisket med flue i 15 år men ikke noe særlig de siste 5 årene, så trenger ikke en helt nybegynner line.
Ruben Petterson Posted February 5 Report Posted February 5 Brukt GL Fario og Highwater sjølv. Synes dei fungerte bra begge, men likte nåkk Fario best. 1
Recommended Posts