Gå til innhold

Hjelp!


Gjest Jostein Berg

Anbefalte innlegg

Gjest Jostein Berg

Jeg får Nicolaj Brekkes avatar i stedenfor min egen, eller andres boks "personlig melding" altså "pm". Dette skjer på hver eneste tråd jeg er på på hele Fluefiskesiden. Når jeg plasserer cursor på dette bildet, kommer det opp tekst som sier, som sagt: "Personlig melding".

 

Jeg har slettet cookies, kjørt ørten virusprogrammer, sjekket innstillinger på det meste, restartet maskinen og i det hele tatt alt jeg kan komme på. Hva i all verden har skjedd? Regner med at dette henger sammen med de problemet jeg skrev om i går med hengende timeglass ved cursor samme hvor jeg er på dette flotte nedstedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen

Jeg har også hengende timeplass ved musepekeren min. Det har jeg hatt her inne så lenge jeg kan huske.

 

Ellers fungerer alt annet her som det skal. Kan være du har en litt syk pc :) Evnt test å oppdater nettleser eventuelt bytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Berg

Jeg har en syk PC, det er helt riktig det, Hermansen! :D Godt å høre at du har timeglasset hengende over alt hvor du er, felles skjebne er felles trøst! :evil:

Kjøpe Mac, Nicolaj? Da mister jeg jo åtte tusen bilder av deg når jeg er på nettet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Ingen fare. Jeg kan sende dem på mail til deg:)

 

Kjøpe Mac' date=' Nicolaj? Da mister jeg jo åtte tusen bilder av deg når jeg er på nettet! :D[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...