Gå til innhold

Da var vi i gang!!!


Anbefalte innlegg

Endelig kom jeg meg ut med fluestanga i vann. Et vann like ved Lakselv hadde en råk som det gikk å kaste i. Ikke dypere enn 50-70cm der det var isfritt. Etter noen kast satt det pinadø en halvkilos på marfloa mi. Den gav en god fight. Begge jentene mine var med og heia på pappa mens fisken ble kjørt. Det ble insistert på fisk til kvelds, så vi tok den med oss hjem. Stor stas for både stor og liten med årets første fluefisk!!!

 

Merkelig det at en er livredd for å miste årets første!!! Selv om den bare var en halv kilo måtte jeg bare ikke miste den!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Sneis

Gratulerer så masse :D

Rart det der m den første for året, alltid stas m den. Ikke trengern å være så stor, men herregud å viktig det er å ikke misten!! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars M

Gratulerer JK med en fin start på sesongen.

Forresten veldig bra at du tar med barna på første turen, det hadde ikke jeg hatt tolmodighet til...

Jeg var nærme å få fisk på lørdag, men det ble med en plog og et drag.....

Virker som om tiningen har stoppet helt opp her. Råket jeg fisket i var like stort for en uke siden :-\

Det positive blir vel at jeg rekker å binde noen fluer til.

Idag går poppere til Finnmarksviddeturen (katastrofefiske etter "sump-oter" og "uer") i boksen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer JK med en fin start på sesongen.

Forresten veldig bra at du tar med barna på første turen, det hadde ikke jeg hatt tolmodighet til...

Jeg var nærme å få fisk på lørdag, men det ble med en plog og et drag.....

Virker som om tiningen har stoppet helt opp her. Råket jeg fisket i var like stort for en uke siden :-\

Det positive blir vel at jeg rekker å binde noen fluer til.

Idag går poppere til Finnmarksviddeturen (katastrofefiske etter "sump-oter" og "uer") i boksen :-)

He he. Barna måtte være med denne gangen, eller hadde ikke far kommet seg ut... Fiskefeberen rev, og vi fisket fra ca 17.15 til vi måtte hjem for å se barne-tv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...