Gå til innhold

Flyttet - Flueliner Intermedient line med flyt runningline


speyer

Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Er på jakt etter et snøre med Intermedient klumpdel med flyt runningline til min kjære Hardy swift 9"6 #7

skal bruke dette i hovedsak til sjøørret fiske i sjøen, men det vil også bli brukt til laksefiske, trenger en

en line med lang klump ca 12 meter som også er god og speye med, finnes dette eller er det for vanskelig

å få alt dette i et snøre?

 

er også viktig at snøret funker i kaldt vann og at det ikke blir et "trekkspill" etter første tur.

 

 

Mvh

 

 

Speyer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå

Scierra snøret som nevnes her er bare en klump, men de har en bra WF line med int klump og flytende skyteline. Sønnen min har et guideline snøre som heter tricast hoover dette er en WF line med int klump og flytende skyteline denne speyer utrolig bra og er det beste int WF lina jeg har prøvd, virker som den er veldig holdbar også koster 649 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loop Multi F/I (glassklar "klumpdel" i intermediate, flytende gul runningline) kan være verdt å sjekke ut, har linen i #5 og #7. Femmeren er knallbra, på syverlinen er det en del minne på runninglinen (som dog går an å strekke før man begynner å fiske), merkelig igrunn at de er såpass forskjellige. Slik var det også med den forrige #7-linen, har nr. 2 i bruk nå, så jeg antar det ikke bare er et mandagsprodukt-sak. Noe dyre men verdt pengene synes jeg. Vær obs på at linene er relativt tunge, har ikke veid de men de kjennes som om de egentlig burde være klassifisert som hhv #6 og #8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK ,tusen takk. skal sjekke opp noen, Har selv hatt Hoover skyteklump likte denne veldig godt, men ikke prøvd

den som wf snøre.

 

Er ikke noen som har testet vision sitt snøre extreme distanse? med glassklar klump å flytende running line?

Liker veldig godt vision på 2 håndsen min? men aldri prøvd på 1 hånds.

 

Mvh

 

Speyer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...