Gå til innhold

Videoklipp med fluebinding


Gjest Loke

Anbefalte innlegg

Jeg var sammen med Staffan Lindstrøm i Rena den 9-11 juli, og ced den lejlighed købte jeg 2 stk. CD-rom som han har lavet, om fluebinding som jeg varmt kan anbefale, 300 kr. for begge 2, kan købes på Rena Sport.

 

Hilsen Loke.

post-0-13949845127512_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Loke og nok en gang takk for sist!

 

Jeg vil bare få slenge meg med på Loke`s begeistring for disse CD`ene til Staffan, etter at jeg fikk muligheten til å se gjennom dem da Loke var her oppe for litt siden.

CD`en tar for seg de helt basale ting - både når det gjelder insektslivet, materialer og selve bindeprosessen. Og en merker meget raskt at dette er kanonfluer og teknikker som gir fluer som fanger fisk og som legger grunnlaget for enklere praktisk fiske med flue.

 

Ble meget imponert og glad over at noen endelig har laget en enkel, jordnær og folkelig CD for alle, som er like mye underholdning som undervisning. Og her er plass for humor også, noe jeg moret meg meget over.

 

Jeg fanget iallefall opp mange tips, og nå vet jeg jo også hvor jeg kan få kjøpt de. Jeg lurer på om det er noen som vet om disse kan bestilles på nett en eller annen plass?

 

Hvis jeg ikke husker feil, så skal de også lage en CD på presentasjons- og fisketeknikker. Stemmer dette? I så fall er det vel bare å glede seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske rigtig Herman, det forudsøtter bare, at man har et telefon nr. så her er det.

Staffan Lindstrøm 91514260 eller tag kontakt til ham der har optaget den.

Arnt Mollan mail arnt.mollan@ticali.no

 

De er igang med 2 nye CD-rom, en med entomologi. og en med fluekast,

Staffan kaster ikke med en fluestang, han er fluestangen, om i forstår.

 

Meden jeg var i Røros og fiske med flyman, lånte han disse 2 cd-r. vi skiltes kl. ca. 23.30, flyman tog hjem for at se dem, han kom i seng kl. 6:15 om morgen.

 

Hilsen Loke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen
flyman tog hjem for at se dem' date=' han kom i seng kl. 6:15 om morgen.

 

Hilsen Loke.[/quote']

 

Han satt nå mange timer å snakket shit med meg på msn den kvelden også :) Så ikke la Geir juge for meget og kjenner jeg han rett så var det sikkert no annet godt som fristet også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han satt nå mange timer å snakket shit med meg på msn den kvelden også Så ikke la Geir juge for meget og kjenner jeg han rett så var det sikkert no annet godt som fristet også :P

 

Heisan Hermansen - det er alltid "den gode kombinasjonen" veit du. Men, ble skikkelig gira av materiellet til Staffan og det er mange år siden sist jeg har bundet så mange fluer i en runde.

 

Prøvde å nå Arnt Mollan på mail (arnt.mollan@ticali.no), men får bare en automatisk mld tilbake om at den ikke kom fram.

 

Finnes det andre mail adr jeg kan prøve? Fikk virkelig lyst på de cd platene...

 

Fishbone - tror det er best at du ringer Staffan direkte. Han har såvidt meg bekjent ingen kjent mailadresse. Det er virkelig bra greier, så disse vil du like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...