Gå til innhold

Ferie i Fyresdal - når?


boemann

Anbefalte innlegg

Mange gode muligheter i Fyresdal, men skulle jeg velge fisketid så er det rundt St.Hans, definitivt! I enkelte vann starter klekkinga av svært store vårfluer på denne tiden. Da er det bare å ha med seg Devils Bug, CdC Caddis, kaffe, cognac og fiske utover sommernatta!

 

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips.

Jo, jeg har bra opplevelser fra den tida sjøl. Må bare prøve å balansere mot den lange, laaaange mørke høsten.

Takk for fluetips, også. Har utrolig varierende erfaringer med fluemønstre, men det skulle vel kanskje bare mangle? Alt etter værforhold, klekkinger osv...?

Litt for mye småfisk der vi har hytte, så hvis noen har garanterte storfisk-metoder, så si ifra! Eller ta patent og bli rike!

Boemann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cagnac på fischketur, nei aldri i livet. Det blir helst noe stchærkere. Om jeg schkulle bære med meg noe som inneholder mer enn 50% vann på vidda måtte det være en single malt av beste sort. Etter som det er så mange unge her på siden, skal jeg ikke promotere noe merke, men det må helst være noe som begynner på La.. eller lignende, men nå sporer jeg vel denne tråden helt av, beklager boemann

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...