Gå til innhold

Maur Sverming i Trømborg fjella.


J.E.Hagen

Anbefalte innlegg

Var en tur ute og fisket i dag.

Var enorme mengder store flyve maur.

Vaket noe sinnsykt,men ga seg relativt tidlig.Var ikke så lett som jeg hadde trodd,men fikk fem på halv kiloen.

kan ikke være misfornøyd da! :)

Så (indre)østfoldinger kom dere ut i morgen! :)

Skal en tur i morgen jeg i hvertfall,da med kamera!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Jeg og bror har prøvd et par ganger i fjella men har stort sett syklet mer enn vi har fisket :D

Er det kulevannet som er mest interesant?

 

I morra eller etterpå :) nå som klokka er over 1200, hadde vi tenkt oss å prøve hobølelva. Får se åssen det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Jeg og bror har prøvd et par ganger i fjella men har stort sett syklet mer enn vi har fisket :D

Er det kulevannet som er mest interesant?

 

I morra eller etterpå :) nå som klokka er over 1200, hadde vi tenkt oss å prøve hobølelva. Får se åssen det er.

 

Er i honningen jeg så maur.I dag var det helt dødt.

Kulevannet huser nok kanskje størst fisk,men kan være lei å komme på talefot med.

Alle vann huser ørret,så det er bare å fiske i vei!

Åssen var hobøl elva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tragisk, skjønner ikke at folk har fått fisk(ørret) der. Eneste vi så var anntydning av yngel eller større kyte. Ikke et eneste vak og liten vannstand. Aner ikke hvordan forholdene var når andre har fått større fisk der, eller hva de har brukt av fiske utstyr. Men ved de forholdene vi hadde og med fluestang virket det håpløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Det var tragisk, skjønner ikke at folk har fått fisk(ørret) der. Eneste vi så var anntydning av yngel eller større kyte. Ikke et eneste vak og liten vannstand. Aner ikke hvordan forholdene var når andre har fått større fisk der, eller hva de har brukt av fiske utstyr. Men ved de forholdene vi hadde og med fluestang virket det håpløst.

 

Denne saken hadde det vært artig å kommet til bunns i! Har du kommet i snakk med noen av de du refererer til (de som fikk større fisk)?

 

 

Fluefiseren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...