Gå til innhold

salangselva 27/7


Anbefalte innlegg

jeg og en kompis var i salangselva forige søndag for å fiske sjø-ørret og sjø røye.

jeg pleier og ta meg ett par turer dit hvert år for og få litt aveksling fra barduelva..

 

fisket varer fra 18:00 til 12:00 neste morgen

all fiske under 30 cm er fredet.. (noe som er rart siden det er fisk på litt over 30 cm man som vanlig får..

jeg tok vare på ei SR og en Sø.. hvor begge var 34 cm ;D

fisket var i sone 3.

 

og til middag måtte jeg jo jha. så da ble det grillskiver å bacon ;D ;D ( e mann på tur så e mann på tur)

 

post-2278-13949857122604_thumb.jpg

post-2278-13949857123077_thumb.jpg

post-2278-13949857152025_thumb.jpg

post-2278-13949857152749_thumb.jpg

post-2278-13949857153207_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er sant det staffan.. men det er ikke så mange kort pr sone heldigvis.. i sone 3 hvor jeg var i er det kun 2 kort.. men så var det en som har noe rettigheter som også var å fisket noen timer..

 

det var en som hadde vært ute i båt i nervannet og hadde fått en sjø-ørret på nesten 5 kilo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er sant det staffan.. men det er ikke så mange kort pr sone heldigvis.. i sone 3 hvor jeg var i er det kun 2 kort.. men så var det en som har noe rettigheter som også var å fisket noen timer..

 

det var en som hadde vært ute i båt i nervannet og hadde fått en sjø-ørret på nesten 5 kilo..

 

Tom, staffan...

 

hvor i elva er det best å fiske der?

 

jeg er hjemme en gang i året, så hvorfor ikke prøve?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brekke nedfor nervannet er sone 3.. utrolig fint med gapahuk. masse benker å stoler.. grill. bålplass. mye ved.. og mye fisk..

 

ifjord var jeg en tur i sone 9.. det er rett under brua på nedsiden av øvervannet.. fin sone det og.. men der ble det ikke noe særlig med fisk.. men det var ganske sent på året.. eventuelt så trur jeg kansje sone 7 å 6 er bra soner.. det er litt stillere partier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...