Gå til innhold

en sinnsuk dag i bundefjorden


aleks

Anbefalte innlegg

fisket startet vel rundt kl 10,30 har hatt noen forskelige spørsmål ang fluefiske her på forume hvor jeg har fått mange gode råd.

jeg har veldig lite flueutstyr men varene er bestilt,så i dag tok jeg med slukstangen også.

jeg begynnte og kaste og silden håpet rundt bena mine :) uten at det ga noe spesielt resultat.

fikk en på ca 3,5 hg den fikk gå igjen.

begynnte og kaste med sluk vel og merke tobbi sølv og det ga resultater,første kast satt den,det bare raste nedover mot bunden og det var ingen torsk for og si det sånn :)

kast nr 3 hadde jeg på en som var rundt kiloen men misten den også.

di to neste var rundt 7_8 hg di dro jeg pent til land og di neste 4 var rundt 3_4 hg di fikk gå

alt dette skjedde på 1 1/5 time helt sinnsykt jeg fikk frysninger på ryggen.

ville bare dele gleden av en fantastisk dag joho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en god fiskeopplevelse :)

Er ny-fortapt fluehue.. kan love seg at hvis du holder ut til du får ditt første tørrfluekick, så er det en følelse som overgår det aller meste.  ;D

 

Eller jagende sjøørret som tar flua di head&tail ;D ;D å Bare raser avgårde!!

Det er digg det....!

 

Gratulerer med godt fiske!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det en mulighet at jeg kan bli med deg en dag toggi på¨sø fiske der du fisker?????? :)

fisker mye med rune1967

mvh aleks

 

Klart det! ;) Prøv å bli med Rune en tur en gang!

Akkurat nå får tiden har jeg store problemer på privaten(ikke no dame), men det roer seg etterhvert.

Og da blir jeg mer sosial. Tror Rune kommer om en uke eller noe ;)

 

Alltid kjekt å bli kjent med nye fiskere, vi lærer så mye av hverandre. Bevisst og ubevisst!

Gull verdt for oss alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...