Gå til innhold

isfritt på nesodden?


dilla

Anbefalte innlegg

tjohei fluehuer! ;D

 

noen som veit om det er fiskbart på nesodden om dagen......??hørte nemlig no rykter om det tidligere igår/dag.

kjenner det klør så syyyyykt mye i kastearmen nå..må bare ut og denge.. ;D*ler*

planen var da og evt prøve seg imorn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er på Nesodden i dag. Men regner med at det er is. Når det ligger is ute på Tofte  og hele veien inn til Slemmestad er det vel neppe isfritt der inne. Vindstille og godt med kuldegrader er ikke det beste forholdene for hungrige fluefiskere :-[. Vent til det blir litt vind, så det tynne islaget blir ført vekk av strømmen, så er nok mulighetene bedre, hadde vel ikke skade med noen plussgrader heller.....

 

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjohei fluehuer! ;D

 

noen som veit om det er fiskbart på nesodden om dagen......??hørte nemlig no rykter om det tidligere igår/dag.

kjenner det klør så syyyyykt mye i kastearmen nå..må bare ut og denge.. ;D*ler*

planen var da og evt prøve seg imorn..

 

ser dårlig utifra utsikten jeg har på jobben. jeg denger ikke løs før om 3 uker! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at det er isfritt på Nesodden,var ute med flua i går.Etter omfattende rekognisering av mine hot spots"endte jeg opp på Fuglevik syd for Moss,der lå issørpa såpass langt ut at jeg fikk sjøsatt pontongen.2 timers fiske med synk/interm ga ingenting,helt blikk,så ikke noe aktivitet.Etterhvert kom sørpa innover igjen med floa og fisket var over for denne gang!Utrolig hvordan siste døgns kuldegrader har tettet" igjen fjorden,var ute for 3 dg siden og hadde en haug med fiskbare plasser til rådighet...Nei,får håpe på neste helg og helst kombinert varmegrader/regn.Pistus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...