Gå til innhold

50% på hele butikken - Marius Fjellsport i Bærum


Marius-

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle dele med flere at Marius Fjellsport i Bærum selger ut hele butikken sin til halv pris. Var utrolig mye snadder der når jeg var innom forje uke. De har både flueutstyr og annet relevant turutstyr! Her har du muligheten til å gjøre noen kupp!!

 

NB! Jeg har forøvrig ingen ting med butikken å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Synd nettbutikken ikke er oppdatert, men basert på det automatiske svaret jeg fikk på e-posten jeg nettopp sendte, ser det ikke ut til at det ville hjulpet meg, da den heller ikke er betjent og de ikke sender varer i posten :( Skulle gjerne satt kloa i en Osprey Talon 11 til halv pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Sendte en mail for 14 dager siden for å høre om hva som var på lager av fluefiskeutstyr, fikk ikke et automatisk svar tilbake engang..  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte en mail for 14 dager siden for å høre om hva som var på lager av fluefiskeutstyr, fikk ikke et automatisk svar tilbake engang..  :rolleyes:

Dette var da svært merkelig. Jeg har hørt at når man kjøper fra butikk i Norge så får man eksepsjonell service og allting. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Sendte en mail for 14 dager siden for å høre om hva som var på lager av fluefiskeutstyr, fikk ikke et automatisk svar tilbake engang..  :rolleyes:

Dette var da svært merkelig. Jeg har hørt at når man kjøper fra butikk i Norge så får man eksepsjonell service og allting. :rolleyes:

 

Har opplevd lignende og værre service hos noen andre norske bedrifter, så at alle butikkene i Norge skal ha eksepsjonell service og allting, er en myte er jeg redd  >:(

 

Men heldigvis finnes det en del unntak, og de gjør opp for de få butikkene som ikke lever opp til standarden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kan jo ha noe med at dette kansje er konkurssalg eller lignende.. ? Ikke vet jeg, alt jeg vet er at de oppfordrer folk til å ringe for å få info på varer. Og når jeg vær innom var det iallefall kjempefin service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...