Gå til innhold

Road Trip Norway :-)


Random

Anbefalte innlegg

Hei på dere!

 

første uka i juli planlegger jeg og en kompis roadtrip fra Oslo til Gamvik! (250 mil) Der har vi en hytte til disposisjon. Den ligger visst rett ved en god lakseelv 8)  !! Har noen forslag til steder vi kan svippe innom å fiske ørret på vei opp, som ikke er altfor langt unna veien?

 

Trenger ikke være kremplasser. send meg gjerne pm  :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

e6 som dere skal kjøre går stort sett langs kysten......der er det mest elver med anadrom fisk, følgelig ganske dyre fiskekort.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e6 som dere skal kjøre går stort sett langs kysten......der er det mest elver med anadrom fisk, følgelig ganske dyre fiskekort.......

 

jeg gleder meg nesten mer til å se naturen enn å fiske!! har aldri vært nord for trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

da har du noe å glede deg til! Jeg ser denne naturen hver dag.....blir aldri lei....fisk litt i sjøen og for all del......husk å ta kontakt med noen av dem som bor kangs ruta oppover....greil med litt kontakter, trivelig også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har du noe å glede deg til! Jeg ser denne naturen hver dag.....blir aldri lei....fisk litt i sjøen og for all del......husk å ta kontakt med noen av dem som bor kangs ruta oppover....greil med litt kontakter, trivelig også!

 

kiler godt i magan nå :----)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

må da være noe i nærheten av narvik? er det ikke mye kalkgrunn i det området 8-)?

Hmmm... i Nærheten av Narvik? Hvis du kjører inn til Bjerkvik og videre retning Spansdal i Lavangen kommune http://www.gulesider.no/kart/;jsessionid=crTRQ__z6OwevqIy_g#lat%3D10620203.11695%26lon%3D1971798.51616%26zoom%3D9%26layers%3D0B000%26poi%3Dtrafikk%26route%3Da_10000050576%26route%3Da_10000446501%26routeType%3Dfastest%26tab%3Droute

Nydelig elv slik jeg kan huske det, men det er lenge lenge siden jeg har fisket der nå (fikk min første ørret der på seljestang :D )

Er sikkert noen nordafor som kanskje har vært der i seinere tid og kan komme med status på elva :)

I alle fall lykke til Nordover, og du må bare ta deg en avstikker ut til Steigen, vakrere og villere natur skal du lete lenge etter synes jeg da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...