Gå til innhold

Vråldal, Någon som vet hur fisket är där?


Anbefalte innlegg

Min tjej har en stor fin stuga där och jag tänkte åka dit och flugfiska lite OM det är värt det..

 

vad heter älverna som rinner där?

någon fisk i dom?

 

örret? röding? harr?

 

som ni kan se så vet jag ingenting alls om just vråldal och dess fiske så någon som fiskat just i vråldal området som kan ge mig lite tips på vart man ska fiska?

 

om inte vråldal erbjuder bra fiske finns det kanske något annat bra vatten i närheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D6576566.38464%26lon%3D469376.35731%26zoom%3D12%26layers%3D00B00%26id%3Da_10000418266%26offset%3D0%26tab%3Daddress

 

det er vakkert i Telemark, bestand av ørret, røye, harr finnes ikke i det området, stor ørret i de store sjøene, mye mindre fisk i små vann og elver....dette lå midt i det store området som fikk store skader etter den "sure" perioden for 20-40 år siden.....om du har valgt dette området for fisketur så hadde du hatt mange andre steder å velge. men det er veldig vakkert i Telemark.....du får flere svar etterhvert fra folk som bor i området...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-( ok så det är inte så bra flugfiske där då .... det var ju synd fast det kanske finns något annat bra flugfiskevatten i närheten av vrådal?? vi har ju bil så kan lätt bila iväg för att få fiska.

 

jag ska bara dit och njuta av en vecka i stugan som hon har där och tänkte ifall det var någon idé att ta med sig flugspö :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

ta med deg flugspøet......men du skal vite at hele dette området finnes det enel sjøer som er kalket.......stil spørsmålet direkte til BJORNI  her på forumet, han er lokalkjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du mener "Vrådal".

 

Er da noen fine elver jeg har vært i i telemark, som jeg har hørt har stor fisk. Sjekk ut "Nisser" og vann og elver rundt Treungen, der var jeg i fjor og fikk maaaasse ørret, men kun smått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...