Gå til innhold

fluesnelle #4


vake

Anbefalte innlegg

Gjest storfemti

Lamson Velocity, Danielsson Orginal evt FW, Ross Reels, Streamstix Troutseeker og er du heldig, så kan du komme over Vision GT til under tusenlappen..

 

Selv har jeg Velocity 1.5 til min 4'er og er kjempefornøyd, koster rundt 1300kr i en norsk nettbutikk :)

 

Edit: Er en Lamson Lightspeed 2 med ekstra spole til salgs her på forumet for 2000kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der var mye digg.

Hadde Orvis Battenkill snellen vært str II og dryFly snellen vært en Nymph, så hadde det virkelig blitt bra saker for #4 stangen.

Undrer meg hvorfor denne karen selger alt dette meget gode utstyret??

Kan vel aldri få for mange sneller????? Ihvertfall ikke slike utgaver?

Ja, ja...herrens veier er uransakelige...sies det ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei si det.. Men noen ganger føler vel noen at man har nok. Og ikke får brukt alt  :D

 

Størrelsene er kanskje ett nr. for store til 4`er vil noen si, men personlig liker jeg snellene ett hakk større enn klassifiseringen. 1. pga. plass til mere backing (man vet jo aldri  ;D ) 2. pga. at man har bedre plass til å veive inn snøret tilfeldig når man kjører fisk (slipper å føre det helt riktig for at spolen skal fylle seg jevnt)

 

Prisene er kanskje ikke til å hoppe i taket av i.o.m at det er brukt da men... Bl.a. noen av loop-snellene koster like mye på skitt-fiske (da som Danielsson - men disse er vel helt like?)

 

Nytt i denne prisklassen ville jeg gått for denne: http://www.flue.no/epages/Store.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/Nicco/Products/%22Waterworks%20Lamson%20GURU%22/SubProducts/%22Waterworks%20Lamson%20GURU-0002%22

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...