Gå til innhold

Cloudveil Nunya Vest


Anbefalte innlegg

HAr sagt litt om denne vesten i annen tråd...men har ikke visst nok til å si om denne kan anbefales....

Jeg har tidligere hatt en ikke ukjent produsent som favoritt til "alt mulig rart" vest.

God plass og utmerket komfort.

 

Igår kom nye Cloudveil vesten til byen :D

Jeg fikk tittet på den da, likte det jeg kjente, strech og komfort.

Plassen var jeg litt usikker på.

 

Idag lesset jeg over alt fra min Patagonia vest til nevnte Cloudveil vest...intet skulle overlates til tilfeldighetene hvis jeg skulle "koste skjorta" for dette snobbeplagget :D :D

 

Når alt var lesset over slo det meg først at jeg plutselig hadde langt mer albuerom (grunnet de vertikalstilte lommene. Nettinglommer på innsiden svømmer heller ikke ut i bredde, går i høyden....nydelig følelse.

 

Når vesten kom på, ja da gikk mine tanker tilbake til en Orvis guide vest jeg en gang brukte mye....strecth over nakken den også.

Her er strecth hele veien, uten at det subber....

 

Kan dere tenke dere hva butikk ansatte Endre sa: "hva skal du drasse rundt med alt det der etter, må jo være tungt....få kjenne"

Gutten fikk kjenne han, tok den på seg og sa:"Hmmmm...du kjenner jo ikke vekten når vesten er kommet på :) :)"

 

Akkurat!

Jeg kjøpte den :D

post-1338-13949865881358_thumb.jpg

post-1338-13949865881812_thumb.jpg

post-1338-13949865882179_thumb.jpg

post-1338-13949865912907_thumb.jpg

post-1338-13949865913461_thumb.jpg

post-1338-13949865913741_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva var prisen?

 

Det var dessverre baksiden av medaljen Lasse....1699.- :-\

Når det er sagt, så er det andre vester i det sjiktet og høyere, samt noen rett under.

Hva kan jeg objektivt si om det: Skulle ønske det var billigere, men tror jeg får noe på kjøpet i forhold til de punkter jeg har listet opp...komfort(ikke minst) samt plass/funksjonalitet.

 

Hvis jeg var fysioterapeut eller doktor, kan det være jeg hadde anbefalt Nunya vesten på blå resept :).

Jeg har mye problemer med rygg/nakke...valgte bla Native Ultimate kajakk fremfor andre...angrer ikke et sekund, nå får vi se om Nunya vesten er enda et helsebringende tilskudd i min iver på å nyte hvert eneste steg langs/ i elva. Selv under hardty konkurranse press :)

 

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott review selv om den koster litt mer enn hva jeg vil betale for en vest ;D

 

Uansett så slår det meg at vi mangler en egen del på forumet der vi kan legge til erfaringer rundt produkter. En egen kategori under "Utstyrsprat" som kan hete noe ala "Brukererfaringer" der vi skriver en kort oppsummmering av produktet, på godt og vondt.

 

Er jeg på viddene eller er dette noe som kunne vært interessant? ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott review selv om den koster litt mer enn hva jeg vil betale for en vest ;D

 

Uansett så slår det meg at vi mangler en egen del på forumet der vi kan legge til erfaringer rundt produkter. En egen kategori under "Utstyrsprat" som kan hete noe ala "Brukererfaringer" der vi skriver en kort oppsummmering av produktet, på godt og vondt.

 

Er jeg på viddene eller er dette noe som kunne vært interessant? ???

 

Du er ikke på viddene, det er noe slikt jeg forsøker gjøre når jeg først en sjelden gang står frem å anbefaler mine hyggelige opplevelser  ;)

Seriøst helt enig. Viktig at produkter ikke blir dradd frem som skryt bare fordi "jeg har ditt og datt og derfor er det verdens beste"

Må være noe objektivt og beskrivende om produkter som blir omtalt.

Håper ikke jeg er helt på viddene med løsprat og deling av kjennskap til produkter. Prøver faktisk å gjøre det noenlunde spiselig og "objektivt" utifra mitt subjektive ståsted, slik at lesere kan fornuftig vurdere om det er interessant å undersøke nærmere.

 

Derfor litt tid og energi brukt. :)

 

Jeg vet at de som evt er dristige nok til å vurdere anbefalinger fra utstyrstråden, vil bli glade de gjorde.

Se bare på Sharkskin...nei, den var vel feil. :D :D (Noen ble jo hekta som meg...ikke alle svei av fingre og tær)

Ta Airflo 40 plus, Coastal, High water, carron og wulff.....alle meget, meget trygge ting for den ivrige fisker å vurdere og jeg sover godt om natten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cloudveil vesten er helt RÅ ;D Jeg fikk prøve Stig sin som var fullpakket, som sagt tidligere den veier jo ikke noe!

Jeg fant ut på stedet at en sånn vest må jeg ha! Ja vesten er dyr, men til gjengjeld får du en kjempe praktisk og utrolig behagelig vest! Når jeg hadde fått min vest prøvde en kamerat vesten, og  han bestilte en vest på stedet! Jeg kan ikke annet å si at vesten e fantastisk og den må sterkt vurderes om du skal kjøpe ny vest!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloisen...

 

Kan dere si hvor dere har kjøpt denne vesten ELLER........ 8)

 

Kansje flere som har lyst på ...(meg feks)....

 

Hvor stor str. får man  ?  Er det som vanlig BARE opp til XXL ( pingler )  ;D      ;D      ;D

 

 

 

Denne sommer varmen tar knekken på litt større mannfolk........ :o

 

 

God sommer til alle....

 

 

MVH

 

Ronny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...