Gå til innhold

Innbrudd i bil


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Vet ikke om jeg poster på riktig forum, eller om dette burde postes noe sted her inne, så er jeg helt på villspor får eventuelt moderator slette tråden eller flytte den.

 

Etter at bakdekket eksploderte mandag tenkte jeg at sommerens uflaks var brukt opp, men jeg tok tydeligvis feil.

 

Onsdag opplevde jeg innbrudd i bilen min. Selvfølgelig hadde jeg glemt å ta ut noe av fiskeutstyret mitt etter forrige tur, som da også ble stjålet. Bilen har sotede ruter bak, hvor utstyret lå. Du skal rimelig nære for å klare å titte inn og se om noe ligger bak i bilen. Tyvene tok seg inn via bakruta.

 

Et par stenger og sneller forsvant, men heldigvis ikke godstengene og godsnellene.

 

Det som suger mest er at fiskevesten min ble stjålet. Det er en Simms G3 Guide Vest i grå farge.

Her hadde jeg fem fulle fluebokser med alle mine godfluer, alle årskort i forskjellige vassdrag, en Leatherman Skeletool med ingraveringen "LAV" på samt håven min og en del fortomsmateriale. Heldigvis er det meste ting som kan erstattes, men uansett tungvint da vesten på mange måter var fiskelivet mitt. 

 

Så om noen kommer over at noen prøver å selge dette på en eller annen nettside, eller direkte til deg, hadde jeg satt utrolig pris på om brukerne her inne ga meg et lite vink her i tråden, via PM eller på lasse@tisleia.net.

 

På forhånd takk for oppmerksomheten og hjelpen.

 

Mvh

Lasse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...