Gå til innhold

silver fly


iverjon

Anbefalte innlegg

Gjest staffan@epost.no

Jeg får alltid litt kjeft da jeg sier at Hørgård ikke er så bra at det er noe å koste på.......desverre.....dersom du aldri har hatt eller brukt cane så ville du begynnt i heil ende for de rette referansene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

det var iallefall men ærlig.........Hørgård var mine barndomsstenger, de går ann å kaste med, men det blir ingen gledesutbrudd! da særlig dersomm man har noe å sammenligne med........detvar billige canestenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

nær uslitlige snetter som jeg også har hatt! ganske grovsmidde, vanlig klikkbrems....flere tror 3 størrelser.....driftsikre uten noen form for finesser.....var billige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Du vet, norge var et fattig land, ikke hadde vi noe særlig med fiff som hadde råd til å fiske for sportens skyld. Det vi lagde den gang her på berget var derfor billig......de som hadde råd kjøpte Hardy! en og annen som hanne familiebånd til USA og feit lommebok hunne ha en Leonard eller Orvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

snellene er tunge......jeg antar at det er  mekanisme til begge sider og om ikke så er det bare å sveive med dåde den er beregnet til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...