Gå til innhold

Larvik, sjø ørret


daghoi

Anbefalte innlegg

Gjest staffan@epost.no

http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D6546327.6032%26lon%3D558918.17262%26zoom%3D11%26layers%3DB0000%26id%3Da_10000169172%26offset%3D0%26tab%3Daddress

 

først og fremst området rundt viksfjord, men det er bra nesten overalt.....mye av fisken er hjemmehørende i numedalslågen som har en betydelig sjøørretstamme......hele veien rundt kyststripa ellers ar mange gode gytebekker.

 

ditt neste spørsmål burde være om det er noen som jeg kan være med på fisketur denne uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke tid til å prøve. Ble sittende lenger en planlagt, også ble jeg tilbudt middag før jeg kjørte mot Oslo igjen. Er så sjelden jeg er der så jeg syntes jeg ikke kunne takke nei. ¨Får prøve å finne en unnskyldning for å reise igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Kan rapportere om at det blir tatt mye SØ og Bass i Larvik om dagen :) Selv skal jeg hjemom (til Larvik) i helgen å svinge stanga litt!

Gleder meg!

Mye Bass? Allerede nå?  :rolleyes:

Haha, se på datoen på André sitt innlegg, så gir det nok gaanske mye mer mening ;D

hahaha!

Snakk om at lesebrillene ligger på stuebordet. er bare ffs som spilte meg en puss. Stod som nylig innlegg og jeg sjekket jo ikke datoen.. hehe! Var måte på til skrøner tenkte jeg  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette var flaut! Er nesten så ille at jeg bør avstraffes med Rybaks Farytail på både TV og radio i de kommende 24 timer  ;D ;D

Du får tusen spenn om du klarer å se hele videoen med høy lyd, og den vare kun i fem minutter! ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...