Gå til innhold

Etegilde på grunna - bilder


vakdaforfaen

Anbefalte innlegg

Gjest Unknown User

Det var Alt om Fiske som ringte oss. Vi er veldig fornøyde. Har ikke sett resultatet enda men har fått høre på Twitter att det ser sinnsykt bra ut. Thomas har gjort en veldig bra jobb. Kult som fan, rett å slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står i AOM at dere hadde med stang, noe det står at dere ikke hadde med i bloggen..Helt uinteressant egentlig..Bare litt nysgjerrig ;)

Alt om Fiske var kun interessert i bildene og ikke nødvendigvis Thomas sin tekst og versjon. Så den teksten du leser i AoF er skrevet av dem og ikke nødvendigvis helt etter hva som var virkelighet den ettermiddagen... Men det er kanskje ikke noe jeg skulle si høyt? ??? ???

;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står i AOM at dere hadde med stang, noe det står at dere ikke hadde med i bloggen..Helt uinteressant egentlig..Bare litt nysgjerrig ;)

Alt om Fiske var kun interessert i bildene og ikke nødvendigvis Thomas sin tekst og versjon. Så den teksten du leser i AoF er skrevet av dem og ikke nødvendigvis helt etter hva som var virkelighet den ettermiddagen... Men det er kanskje ikke noe jeg skulle si høyt? ??? ???

;D ;D

Jo det synes jeg er helt greit at du gjør...føyer seg pent inn i AOF-rekken...

Rolf JF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...