Gå til innhold

(FERDIG)Enda et prosjekt:Traditional II Standard(Cabelas-stanga)9`#5


Anbefalte innlegg

Jeg må vel vise frem byggesettet mitt jeg også da ;).

Etter og ha sett Claus sitt prosjekt så blir det nesten som å hoppe etter Wirkola men....

Jeg havnet på denne stanga etter anbefalinger fra Staffan :D.

Billig og bra 8)!!!

Jeg har så smått kommet igang...Her er noen bilder:

 

Det nederste bilde ble litt laaaangt gitt :rolleyes:..

post-2232-13949869183557_thumb.jpg

post-2232-1394986918403_thumb.jpg

post-2232-1394986918452_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Blir ferdig med Regnskogen i morgen. Den 9´#4 har jeg ikke startet på enda.. Venter på litt surringer og forskjellige verktøyer fra pasvik.

Sir som Staffa: "i morgen er jeg verdens mest spente person, og hvorfor har ikke jeg bursdag i april,mai,juni eller juli.

For jo bare skipakker i gave når man bursdag på høsten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tobbe:Du får ta bilder av regnskogen når du er ferdig :D:

 

Tore:Det er nok fornuftig å kjøpe et litt rimeligere sett første gangen og heller klinke til med noe snæcksy greier når man har kommet inn i dette her ja ;).Skal nok ikke se bort fra at det blir flere costumestenger senere nei :).Jeg har begynt å surre på ringer i kveld og har virkelig fått smaken på dette 8)...Dritkult faktisk ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tobbe:Du får ta bilder av regnskogen når du er ferdig :D:

 

 

Bilder skal du få. Denne er jeg så spent på at jeg frykter julaften blir en liten nedtur i forhold..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der kommer til å bli flott.. :D

Hoppe etter wirkola liksom.. ;D Ser ut som jeg må ta mine på nytt igjen etter å ha sett dine :-\ :D

Hehe,takk  claus :).Bare vent til jeg skal begynne å søle med epoxy/lakk...Det er det jeg er mest skeptisk til :-\.

brukte du epoxy eller lakk?I settet mitt fulgte det med både epoxy og lakk(professional rod finish)...

post-2232-1394986923309_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu fant jeg det i bruksanvisningen  gitt!!Måtte bare lese den en gang til :rolleyes:...

Er jo typisk for oss menn da.. Bruksannvisning? Til h**v*tt* med den, æ e manj. Der her kanj æ. ;D Fader også, kor e den svarten annvisninga igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...