Gå til innhold

Ny stang i klasse #4


Mack10

Anbefalte innlegg

Har knukket min Scott A2 stang, og må derfor ha en ny stang.

Liker egentlig denne stangen veldig godt, men har egentlig ikke prøvd så mye.

Vet ikke om denne stangen er å oppdrive lenger?

Må være 3 eller 4 delt da den jeg hadde var 2 delt og ganske upraktisk.

Sett litt på Scott A3, er dette en grei stang?

Minner den litt om A2 gjerne?

Syns og fargen var ganske fin (grå med sorte detaljer).

Så om noen vet om noe tilsvarende så tar jeg gledelig imot tips!

Pris trenger ikke overstige 3000,-

Bli mestr brukt til fiske på skogsvann og litt elv til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt reiseforsikring på ei stang en gang. Funker bra det. Så får man trekke fra egenandel på 500-1000. Ringte og sa jeg hadde knekkt ei stang til en verdi av 3000. Fikk tilbake 2000.

Så med andre ord kan man holde på sånn mange ganger i året? Si at man har en stang til 3000,- og at den er stjelt. Så får man tilbake 2000,- for den. Holde på sånn 5 ganger. Så har man betalt 2500,- - 5000,- og fått tilbake 10000,-??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, i prinsippet så går jo det. Er jo ikke helt etter boka å tjene penger på detta, og litt stusselig. Om du ødelgger reisegods, eller det blir stjålet så har du ihvertfall rettmessig mulighet til å få noe igjen. Kommer jo litt an på hva slags forsikring du har også. Selvforskyldt skade gir ikke like mye i erstatning som annet tap f. eks.. 

Var ikke meninga å tjene penger på det fra min side. Stanga mi var knekkt, så jeg trengte en ny stang. Jeg sjekka reiseforsikringa mi og ringte og forhørte meg. Sendte med kvitteringa på stanga og fikk igjen det den kosta minus egenandel. Var altså noe jeg hadde krav på ifølge forsikringsselskapet. Det at folk prøver å lure til seg penger på denne måten er ganske sikkert og får stå for deres regning. Egentlig gir jeg litt faen, da forsikringsbransjen er ganske råtten i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A 2 og A 3 er identiske bortsett fra at A 3 har "stygg" farge på surringene. Kan du akseptere 2 delt A 2 stang så selger Jarle&Bjørnar fluefiske dette nå til ca. 1400,-

Jeg er glad i Guidline le.chie, spesielt da XXL kjører med 50 % på allerede gode priser, men salget er over der. Også Prima-villmarksliv sine 5 delte StillWater da de i desember har 50 %.  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Har nå en G2 på hånd til en fin fin pris.. Er dette en god stang? Kommer nok bare til å bli brukt til tørt:)

Nei den er ikke god......... den er helt Fantastisk :D

Husk at den er forholdsvis dyp i aksjonen men med en utrolig rygg :)

Tørrfluestang de lux!!!!

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...