Gå til innhold

billig #4 stangpakke


eddi s

Anbefalte innlegg

Gjest storfemti

Snella er vel i det tyngste laget for en 4'er?

Lina er ok, men det er vel den versjonen de hadde problemer med coatinga? Derfor det er så billig vil jeg tro

Tipper Stig kan svare på om stanga er bra eller ikke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stig har stangen han du....egentlig aldri brukt den til annet enn innendørs kasting.

Altfor stiv...ikke egnet til kast under "36" meter...det sa også stangtesten i Alt om Fiske for noen numre siden (et par-tre år siden den testen,...minst)

Kun to gode stenger i den serien; #3- og #5.

#3 definitivt deiligst av dem alle...den er god..om man satte en #4 av den linen på så er det flott kombo til "altfor" billig peng......

Min lokale forhandler, Aktiv, som også selger varer fra Concept sport (tidligere Streamstix før de utvidet varesortiment og agenturer)har ikke slike priser...det kan jeg ihvertfall se. Hmmmm....

Men de to siste på lager går sikkert...ring å hør om de har #3 stangen...den brukes som sagt slik jeg bruker mine Winston #4 stenger...til lett fiske, men samtidig god å kaste langt om nødvendig.

Den traff de godt på i dette prissegmentet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stig har stangen han du....egentlig aldri brukt den til annet enn innendørs kasting.

Altfor stiv...ikke egnet til kast under "36" meter...det sa også stangtesten i Alt om Fiske for noen numre siden (et par-tre år siden den testen,...minst)

Kun to gode stenger i den serien; #3- og #5.

#3 definitivt deiligst av dem alle...den er god..om man satte en #4 av den linen på så er det flott kombo til "altfor" billig peng......

Min lokale forhandler, Aktiv, som også selger varer fra Concept sport (tidligere Streamstix før de utvidet varesortiment og agenturer)har ikke slike priser...det kan jeg ihvertfall se. Hmmmm....

Men de to siste på lager går sikkert...ring å hør om de har #3 stangen...den brukes som sagt slik jeg bruker mine Winston #4 stenger...til lett fiske, men samtidig god å kaste langt om nødvendig.

Den traff de godt på i dette prissegmentet.

hm snodig at de bommet på den i midten da..men det var ellers lite info å finne om akkurat denne stangen ja.så det sier vel gjerne sitt :).ser at #3 er litt mer utbredt.men da går jeg for begge?både en #3 i 8,1

den 4er pakken spenne jeg inn i firmabilen.

ellers takk for god respons :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig :)

Er ikke så "snodig" at stangklasser varierer i inntrykk innfor samme serier....det samme skjer også innenfor langt dyrere serier/merker.

Men variablene er kanskje ikke like påfallende.

Men når det er sagt, så kan #4 troutstangen brukes...men bare vær obs på begrenset moro på krotdistanse, og begrenset fortomsbeskyttende egenskaper dersom det skal fiskes stor fisk med tynn fortom (slik mange bruker sine #4 stenger til) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...