Gå til innhold

Vadepakkene på tilbud - Skittfiske.no


Fjellbukken

Anbefalte innlegg

Er disse noe å investere i? De er skikkelig nedsatt i pris ser jeg...

Har ingen erfaring med hardshellvadere og vadesko. Mine gamle pensjonerte vadere var noe 800 kroners greier i neoprene med påsveisede gummistøvler som drar parasitter, egg og basselusker fra vassdrag til vassdrag og komforten skal jeg heller ikke skrytes opp for mye.... (Må nevne i farten at jeg var nøye med desinfeksjon og det å la den vaderen ligge, lenge, mellom hvert bytte av vassdrag...)

Så den gamle har sine ulemper og når jeg kom over disse tenkte jeg det hadde jaggu ikke gjort vondt med noen skikkelige vadere til SØ og brunørretfiske, sjø, vann og elv, uansett vær.

Rent prismessig høres jo dette ut som en krempakke... til nesten 8 laken nytt på tilbud til 2600 høres unektelig ut som en premium deal, men er det det?

http://www.skittfiske.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=50467

Så er det økonomimodellen, halvpris veil. av ovennevnte pakke men likevel 3 lags membran, og tilsynelatende gode løsninger skal man tolke teksten ihvertfall

http://www.skittfiske.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=46983

Blir takknemlig for svar, både uttalelser basert på ekspertise og synsing er ønsket  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt utrolig mye bra om buksa(vision ext zip)! En kompis av meg som har den, og han er knallfornøyd  :D Mener å huske at det er flere her inne som skryter av den også..

Prisen er det jo ikke akkurat noe å si på da.... Er vel rimeligere enn hva buksen koster veiledende...

Petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du gå for en av de pakkene der så er valget enkelt så lenge økonomien tillater det.

vision pakka er helt klart overlegen her! 8)

extreme zip er ifølge kilder en sabla god vadebukse. veldig greit med glidlåsen også når du må lette på trykket.

gillie jakka er jo toppmodellen til vision så vidt jeg vet. scierra skoene vet jeg lie om, men de funker nok fett.

dette er bra gear for lite penger. jeg hadde helt klart gått for vision ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Rent prismessig høres jo dette ut som en krempakke... til nesten 8 laken nytt på tilbud til 2600 høres unektelig ut som en premium deal, men er det det?"

http://www.skittfiske.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=50467

Er lenge sia den pakka der kosta 8000kr! MEN..det spiller ingen rolle, et kjempetilbud på godt nok utstyr, løp og kjøp!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Har hatt 2 Vision Zip bukser over en 2 mnd tid, begge var lekk. Venter nå på min tredje :-\

Var mye feil med 09 modellene fikk jeg høre, men det skal være fikset fra i år av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge pakkene er knall fine spør du meg. To bukser med ulik følelse.

Vision er mer behagelig å ha på, Kinetick har mer beskyttelse enn Vision.

Synes det er rart extreme ikke har litt mer beskyttelse personlig for kne etc...

Men sistnevnte er nydelig å ha på seg.

Prøvd begge over tid og de holder mål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...