Gå til innhold

Sage VT2 486-4 B


Snekkern

Anbefalte innlegg

hvordan ble det til slutt, er du ferdig?. flott håndtverk så langt ihvertfall.

bent

Er ikke helt ferdig enda nei, er ferdig med surringene, men gikk tom for lakk, så det er på vei over dammen ;)

Skal lage en liten FB også, så når jeg kommer i gang igjen så skal jeg legge inn litt mer ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser utrolig bra ut! spent på slutt resultatet.. På en skala fra 1-10, hva er vanskelighetsgaden?? bestemt meg for å kjøre på å teste detta. men er litt usikker på om jeg skal velge et billigsett som en starter,eller fleske til med et skikkelig bra sett med en gang. Må sies at jeg er ganske praktisk, og har jobba som snekker et år (før jeg starta å studere) og har tillgang til endel verktøy når jeg kommer hjem til sommer'n.

Noen som veit om det er mulig å få tak i klingene til G.loomis whispercreek (#3 8.8'')...

Takk for det! Er spent på sluttresultatet selv ;) Vankelig å sette en skala på vansklighetsgraden, men bare bruk god tid!

Vanskigste er å få lakken på surringene pent! Jeg gjorde ikke det, men prøv deg på en gammel stang eller noe først ;)

Jeg også lurte på det, men prøver du deg på en billigstang, så vil jo sikkert ikke den bli brukt så mye og da er jo det bortkasta kroner syns nå jeg :P Kjør på! Det som tok tid var å sette seg inn i tingene. Se litt på youtube og spør om du lurer på noe.

Tore har hjulpet meg bra på dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...