Gå til innhold

NY FILM: Mayfly Madness!


André_Brµn

Anbefalte innlegg

Da er filmen sett. Kjøpt den på fluefiskemessa i Stockholm på torsdagen. Må si at dette var en trivelig opplevelse. God, rolig, behaglig stemning langs elva, døgnfluer, gode kompiser på tur, store fisker. Kan man ønske seg noe mer?  Herlig fritt for slow motion vak, og undervannns opptak av sprellende fisker, ærlig og oppriktig fluefiske. Alle fisker blir behandlet med stor repspekt, og ikke løftet til himmels som digre trofeer. Kunne kanskje tenkt meg litt mer om døgnfluene, men på den andre siden, så vet jeg vel det jeg trenger om denne fra før. :) Artig og se fluefiske i helt andre elver en det jeg er vant til til vanlig. Når 2 kilosfisker blir fanget i bekker på størrelsen med bekken nedenfor huset mitt, så bli man brått inspirert til å ta en lten kinn der til sommern ;D

Er vel store muligheter for at Åene i sør Sverige vil oppleve en del flere fiskere til sommern....

Terningkast  4-5  for min del. kan trygt kjøpes.

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg kjenner elva igjen og frister med en kartreferanse......  http://kart.gulesider.no/m/pMMAJ

HVORFOR PRØVE!?! Blir seriøst litt småirritert over sånt staffan.... Har vi ikke sett nok elver få en smell etter en film????????

Hadde en annen enn deg lagt ut dette og det hadde handlet om en liten lure-elv i Norge skal jeg love deg det hadde blitt ramaskrik.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

tror jeg kjenner elva igjen og frister med en kartreferanse......  http://kart.gulesider.no/m/pMMAJ

HVORFOR PRØVE!?! Blir seriøst litt småirritert over sånt staffan.... Har vi ikke sett nok elver få en smell etter en film????????

Hadde en annen enn deg lagt ut dette og det hadde handlet om en liten lure-elv i Norge skal jeg love deg det hadde blitt ramaskrik.....

om et tilfeldigvis var denne elva hvilket jeg også tror så er det vel ikke bare å dra å kjøpe kort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...