Gå til innhold

Rio Gallegos Patagonia Argentina Enero 2010 Sea trout


MartinArgentina

Anbefalte innlegg

Reise til Rio Gallegos kjenne på leting etter triks av havet. Egentlig vinden er konge i denne delen av Patagonia. Fiske med en eller to hender. Fra synker til flytende linjer, fluer av alle typer og størrelse, desto høyere gir til min smak, GREEN MACHINE. Når er bassenget, ørreten kjemper om territoriet i det fjerne. Jeg gjorde mange venner og fange min første brune sjøen. Hvis du vet de riktige personene ikke trenger å betale turist priser. Menneskene er vennlige og liker å ha for å veilede kunder som ender opp med å bli venner jeg garantere det. Ikke alle jobber for store merker.

En fornøyelse å dele min erfaring og jeg ønsker å fiske den vakre Rio Gallegos

post-4014-13949877288329_thumb.jpg

post-4014-13949877288999_thumb.jpg

post-4014-13949877289608_thumb.jpg

post-4014-13949877290208_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

We can try in English. The catch was more than good, just put some pictures here, and I have 1000 more videos. My new friends are from Rio Gallegos, so fishing for six months a year, all season. They are fly fishing guides professionals in this province of Argentina and showed me the river as true experts. I'm trying to put together any group to go fishing in Argentina Patagonia, if someone wants to come, we arming something, so that leaves us all more economical.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...