Gå til innhold

ka me denna??


Tom Tomassen

Anbefalte innlegg

no eg jo ikke eg nåkka spesielt rik person.. men som alle andre dså har eg djo lyst på utstyr ;)

så det e lure på om det e noen som har prøvd denna og har noen god erfaring me den.

ser jo ut til at den tøl et trøkk ;D ;D

http://www.bjornskajakk.no/Default.aspx?tabid=113&ProductID=7629&List=0&SortField=ProductName,ProductName

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no eg jo ikke eg nåkka spesielt rik person.. men som alle andre dså har eg djo lyst på utstyr ;)

så det e lure på om det e noen som har prøvd denna og har noen god erfaring me den.

ser jo ut til at den tøl et trøkk ;D ;D

http://www.bjornskajakk.no/Default.aspx?tabid=113&ProductID=7629&List=0&SortField=ProductName,ProductName

Ser jo spennende ut. Men den korte lengden gjør nok at den er litt ustabil i elv vil jeg tro og vanskelig å padle motstrøms, men det blir jo bare gjetning før man har prøvd.

Ser de har demokajakk, er det ikke noen i Tromsø området som kan melde seg frivillig til en prøvetur og komme med rapport?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

tenk på hvor mye du veier, makslast er 125 kg, jeg synes vel ikke at du skal veie særlig mer enn 90 kilo for at den skal ha de beste egenskapene bibeholdt! Gratulerer med ny farkost, løp og kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenk på hvor mye du veier, makslast er 125 kg, jeg synes vel ikke at du skal veie særlig mer enn 90 kilo for at den skal ha de beste egenskapene bibeholdt! Gratulerer med ny farkost, løp og kjøp!

Det tror jeg er et viktig poeng. Jeg veier rundt 100 og noen kajakker jeg har prøvd som har liten bæreevne kjennes greie å padle for andre mens de blir tungpadla for meg. Daggern har god bæreevne og den er lettpadla for meg.

Men hadde jo vært flott å slippe unna med 4 lapper for en kajakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

staffan 90 kilo.. da har eg enda en 10-15 kilo å gå på ;D ;D

eg ringte han bjørn å han sa at det va en veldi stabil kajakk. så det va en grei kajakk å starte me.. samt han trudde at det va en del folk som blei å fløtte mye på seg som kom til å kjøpe den på grunn av at den tålte endel..

trur e må ringe å be om forskudd på feriepenger:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

staffan 90 kilo.. da har eg enda en 10-15 kilo å gå på ;D ;D

eg ringte han bjørn å han sa at det va en veldi stabil kajakk. så det va en grei kajakk å starte me.. samt han trudde at det va en del folk som blei å fløtte mye på seg som kom til å kjøpe den på grunn av at den tålte endel..

trur e må ringe å be om forskudd på feriepenger:P

det kunne jeg ikke vite vet du........den stunden fra jeg har truffet deg nå kan hende at har vært brukt til å stappe i seg hamburgere og pølser og grandiosa, og da ryker kilone seg på raskt!......Oddbjørn, glem den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...