Gå til innhold

Leser du FFS i arbeidstiden?


steve_nor

Leser du FFS i arbeidstiden?  

96 stemmer

  1. 1. Leser du FFS i arbeidstiden?

    • Klart jeg gjør!
      45
    • Når jeg har litt ledig tid
      41
    • bare hvis jeg har ett innlegg som jeg følger med på
      1
    • Nei, det er en fritidsaktivitet.
      8
    • Jobb??..Nei takk, det orker jeg ikke.
      8


Anbefalte innlegg

Jepp, jobber med IT på kontor og det som redder meg er forumet. Før så jeg bare lengselsfullt ut av vinduet, men nå kan jeg i hvert fall se bilder av fisk ;D Viktig at jeg sjekker at internett "fungerer" som det skal..hehe ;)

Drar på 3 ukers fiskeferie om 2 dager, så nå er jeg innom for å lade opp fram til avreise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jobber med IT på kontor og det som redder meg er forumet. Før så jeg bare lengselsfullt ut av vinduet, men nå kan jeg i hvert fall se bilder av fisk ;D Viktig at jeg sjekker at internett "fungerer" som det skal..hehe ;)

Drar på 3 ukers fiskeferie om 2 dager, så nå er jeg innom for å lade opp fram til avreise :)

Hvor i verden? 3 uker! Ingen kone?! Eller har hun bare gitt opp?  ;D

Lars L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...jeg er nygift Lars (i juni), men kona liker fluefiske selv og lar meg reise på tur nesten så mye jeg vil egentlig. Har fisket så og si hver helg i hele år samt 2 uker av ferien (én uka var faktisk kona med og fisket).

Med en sånn kone så var det ikke noe stress å gifte seg for meg gitt ;D

Reiser roadtrip i Norge denne gangen da vi har mange spennende plasser som skal besøkes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...jeg er nygift Lars (i juni), men kona liker fluefiske selv og lar meg reise på tur nesten så mye jeg vil egentlig. Har fisket så og si hver helg i hele år samt 2 uker av ferien (én uka var faktisk kona med og fisket).

Med en sånn kone så var det ikke noe stress å gifte seg for meg gitt ;D

Reiser roadtrip i Norge denne gangen da vi har mange spennende plasser som skal besøkes. :)

Mhm! Jeg la tidlig kortene på bordet selv og sa at FISKE er en del av pakka, det er noe av det lurest jeg har gjort! Ingen klaging på mitt fiske! Ferdig med 2 uker fiskeferie nå  ;D

Spennende med roadtrip! Kom akkurat hjem fra en lavvo tur på laksefjordvidda. Skal legge ut en film på Vimeo de nærmeste dagene.....  ;D

Sry off topic!

Lars L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...