Gå til innhold

Leser du FFS i arbeidstiden?


steve_nor

Leser du FFS i arbeidstiden?  

96 stemmer

  1. 1. Leser du FFS i arbeidstiden?

    • Klart jeg gjør!
      45
    • Når jeg har litt ledig tid
      41
    • bare hvis jeg har ett innlegg som jeg følger med på
      1
    • Nei, det er en fritidsaktivitet.
      8
    • Jobb??..Nei takk, det orker jeg ikke.
      8


Anbefalte innlegg

Gjest Pål Andersen

Bra svar. Fluefiske er dessuten viktigere enn all verdens jobber, og jeg mener det :)  Unntaket må våre hvis jobben er å fiske, da driter jeg i lesing....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk fisket i arbeidstiden en gang jeg ble stukk på ei øy i jobbsammenheng. Det har vel hendt 2 ganger og samme sted :)

Så egentlig går jeg vel under begrepet profesjonell fluefisker da i og med at jeg fikk betalt når jeg fisket ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

har vært og er blandt de "frie arbeidere" skaffer inntekta sjøl.......derfor har jeg ingen arbeidstid som er stipulert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbing er utrolig oppskrytt!!!!

Slutta med det for mange år siden, nå er det bare Ffs og praktisk fiske som gjelder. Herregud som jeg gleder meg til laksesesongen, heldigvis er det under en måned til sesongen starter ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har en hådverker hjemme hos deg som tar frem lap-toppen og setter seg til å lese FFS i arbeidstiden (i ditt påsyn)

Hvordan hadde du reagert da???

Satt deg ved hans side å plappret ivei om fluefiske mens takstametret går ??

Jeg bare lurer

mvh Elling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har en hådverker hjemme hos deg som tar frem lap-toppen og setter seg til å lese FFS i arbeidstiden (i ditt påsyn)

Hvordan hadde du reagert da???

Satt deg ved hans side å plappret ivei om fluefiske mens takstametret går ??

Jeg bare lurer

mvh Elling

Selvfølgelig hadde jeg det. Denne tømmermannen må jo ha masse å fortelle og kanskje vi kan se hvem som kaster lengst også. Men skal jeg gi deg et godt tips så be om fast pris ;) Mye lurere og da dre surfe sammen å lese høyt for hverandre fra koselige tråder som denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært og er blandt de "frie arbeidere" skaffer inntekta sjøl.......derfor har jeg ingen arbeidstid som er stipulert!

Samme her. Pleier å oppdatere mens jeg rendrer. Og siden både hardware og software gjør slike prosesser stadig mer effektive så blir det mindre og mindre tid til FFS. Yeah right...  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slumprer innom i lunchen, eller når eg har siggepause, da med ipoden! ellers er eg i butikken og der er det seff ikke populert med data i handen.

Men slumprer jo også innom Brann.no, BA og facen i samme slengen!

i min tidelgere jobb satt eg ofte mere på nett, men da jobbet eg også mye mer med data!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

"Hvis du har en hådverker hjemme hos deg som tar frem lap-toppen og setter seg til å lese FFS i arbeidstiden (i ditt påsyn)

Hvordan hadde du reagert da???

Satt deg ved hans side å plappret ivei om fluefiske mens takstametret går ??

Jeg bare lurer"

Helt klart...alle jobbene mine med håndverkere er bestemt på forhånd!!..hadde gjerne tatt en kaffe, og FFS  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart... vi avtaler som regel pris på en jobb på forhånd.

Men hvis du foreks. har hyret en rørlegger til å stake opp kloakken din. Tror du du får fast pris ?

Eller kansje du tar en taxi og sjåføren stopper for å sjekke FFS. Takstametret går (ventetid)?

Det går selvsagt ann å vri å vrenge på alt. Men påenget er at du har solgt din tid til en arbeidsgiver, og så stjeler du den tilbake ved å bruke tiden på private ting. - Dette har med moral å gjøre.

Selvsagt kan det hende du har ledig tid på jobben - da stiller det seg anderledes.

Elling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...