Gå til innhold

Flueboks


Tom Øvstetun

Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

DeWitt boksene bør vel også funke til dette vil jeg tro. Har selv en CF boks, og den er veldig fin, men også veldig tung.

Er CF boksen din tung Jan :) ..... da er det innholdet det er noe galt med ;D ;D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeWitt boksene bør vel også funke til dette vil jeg tro. Har selv en CF boks, og den er veldig fin, men også veldig tung.

Er CF boksen din tung Jan :) ..... da er det innholdet det er noe galt med ;D ;D

Terje!

Kanskje den er blytung :P

C&F er bra bokser. Selv bruker jeg nesten bare det og er kjempefornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er billig og jeg er godt fornøyd med den. Romslig "takhøyde" og tight og fin foam. Og mye billigere enn C&F!

http://www.flue.no/epages/Store.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/Nicco/Products/%22Lamar%20TwinDip%20flybox%22

(litt stor, men går greit i lommene på mine jakker/vest)

Jeg har også C&F bokser som jeg er kjempefornøyd med. Men er usikker på om dem er verdt den forholdsvis store ekstrakostnaden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, sorry Terje, jeg er nærmere purist enn du tror. Det skal snø, regne, tordne og endel andre ting, før jeg setter på noe som veier så mye at det synker. Synes det er så kjedelig å fiske under vann at jeg nesten ikke orker å tenke på det. De ytterst få gangene jeg har gjort det har jeg sett flua under vann, og sett fiskens reaksjon på flua. Vaker det ikke er det ikke alltid jeg setter sammen stanga engang...

Spøk til side, jeg synes boksen er tung, den er veldig solig, men mye tyngre enn de andre tørrflueboksene jeg har. Må tilføye at jeg har en av de store, med rom for tørrfluer i den ene siden, og slit foam i den andre. Fyller lomma på vesten helt. Har også lettere cf-bokser, men denne er laget av tykkere plast tror jeg, og er vanntett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...