Gå til innhold

erfaring med aktivfiske.no


jakzen

Anbefalte innlegg

Heisann.

Lurte på om noen andre kanskje hadde noen bedre erfaringer med denne nettbutikken enn det jeg har hatt.

Jeg bestillte noen varer derfra for over 3 mnd siden.

For det første så tok det 10 dager fra jeg la inn bestillingen og penger ble trukket fra min konto før jeg i det hele tatt fikk ordre bekreftelse og sporings nummer. Synes dette er veldig tregt til en butikk som kun selger på nett.. 

Men er ikke der problemet mitt ligger. Når jeg omsider mottar pakken, så inneholder denne kun 2 av de 3 items jeg bestillte pluss en lapp det det står "ettersendes" på siste tingen. Hadde jo vert greit om denne tingen ikke var på lager eller umulig å få tak på lengre, men den ligger fremdeles på nettsiden som tilgjengelig??!  jaja greit nok det tenkte jeg og smørte meg med tålmodighet..  Men nå har det faktisk gått 3 mnd siden jeg bestillte dette. Jeg har pr dags dato sendt 4 mail og prøvd å ringe et par ganger uten noe som helst tilbakemelding/svar.. Er ikke snakk om så mye penger, men dette er jo allerede betalt for.. Så for å være en kun nettbasert norsk bedrift så synes jeg rett og slett ikke dette er godt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...