Gå til innhold

Heldig laksefisker!


Anbefalte innlegg

Artig at man får slike fisker her til lands den dag i dag :) I tillegg gjorde fiskeren en god dyd ved å slippe den ut igjen.

Nederst i artikkelen står følgende:

- Ved å slite ut laksen og bokstavlig talt drepe den før den har kommet seg til gyteområdet bidrar han til adskillig nedgang i bestanden, skriver Jonny E.

Det er jo greit nok, men det blir jo skikkelig feil å angripe denne karen for dette problemet. Det burde jo heller vært et angrep på laksefiske generelt? Jeg mener, hvordan skulle Runar Kokko få gjort noe med at laksen var i gytedrakt? Noen individer her i verden skjønner jeg meg ikke på, altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott gjort , rett og slett , dafår vi bare håpe kjempen klarer seg etter fighten.....

det å angripe fiskern slik det vises i innlegg i repotasjen blir tullete , har har man meget begrenset med tid til å vurdere( etter at man har vurdert kroking s skader ev fiskens form etc....

dermed må fiskern ta en rask beslutning....Hadde han kakka den så hadde det vært gæli det også , så det går neppe å gjøre alle til livs....

Jeg er temmlig sikker på at mange hadde nok gjort det motsatte , mht rekorder og trofeer ikke minst.

selv syntes jeg at det er mest viktig at fiskern kan få trekke sin beslutning , så får alle andre mene hva de vil......flott fisk den der....

fint er det jo også med litt omtale om laks i media , og ikke bare om lakselus , parasitter og negative ting...

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...