Gå til innhold

NC Rena 18-19 september - Hvem kommer?


Roger Enger Lie

Anbefalte innlegg

Tusen takk for en fantastisk helg :) dette var morro.

Takk til alle glade trivlige karer som jeg fikk mulighet å treffe :D

Takk til de glade piscatorius gutta som tok meg under sine vinger og lärte meg hvor utrolig avslappende og trivlig en konk. kan väre 8)

Takk Stig for at jeg fikk väre stand inn og lån av en deilig stang ;):)

Bent  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalle; klart du er med på slikt fremover, det er så gøy når "nye fjes" finner dette kjekt og sosialt, utfordrende. :)

Tenk på meg og mine 3 første konkurranser, sisteplasser, skallebank av dimensjoner, lyst å knekke alle stenger jeg hadde, var helt kjørt på alle måter.

Heldigvis var Eikre en inspirator som manet til rekruttering, og viktig at folk som var med for første gang trivdes og hadde en viss form for oversikt.

Jeg er ham og et par andre stor takk for at mitt fluefiske ble slik det ble, og forhåpentlig fortsetter :)

Etter flere års fravær, ufrivelig kan man godt si, var det en slags ro som senket seg i ryggnargen min i Bø i mai, første møte med gjengen på lang tid.

Jeg koste meg fælt der nede, ikke bare tusle rudnt på egenhånd å bedrive "kortline pjatt" på nett, selv om et er kjekt det også fordi vi er flere som setter pris på slikt "pjatt" :)

Bent; du er suveren, takk for standin :)

Etter fjellturen vi hadde i sommer var vi jo ganske sikre på at du var perfekt til dette laget..trivsel med lagkompiser er viktig, da gir man det lille ekstra :)

Og Cato var akkurat innom med stenger han hadde lånt, han var rimelig fornøyd med #4 10'3 som han brukte så og si hele helgen .

Bombe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...