Gå til innhold

Røket Flueline


Frank-j

Anbefalte innlegg

Hei lars

jeg har ikke noen forklaring på ossen linen kan ha ryki

plutselig hadde jeg bare to ender på linen

Men var en tur inne på Butikken i dag og viste han bakdisken det han kunne heller ikke skjønne ossen det kunne ha skjedd

så han skjøtett det for meg

jeg måtte betale 50 kr for den jobben han gjorde

jeg lurte på om dem hadde flere snører av samme type men det hadde dem ikke inne og heller ikke noen andre Fast Inntermediate liner heller

for det har hvert salg på alle linene hos dem

så da får jeg heller får jeg heller prøve snøre sånn som det er nå

men gikk en tur innom stram line mener jeg det heter og traff en kjempehyggelig kar der så jeg bestilte nytt snøre der jeg og han ringer når snøre er på plass i butikken og setter det på snella for med det er sørvis

Frank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Om den har røket i overgang fra klump til running line, så har det skjedd med flere brukere av Airflo 40+. Virker som at akkurat dette er en svakhet med lina dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men var en tur inne på Butikken i dag og viste han bakdisken det han kunne heller ikke skjønne ossen det kunne ha skjedd

så han skjøtett det for meg

jeg måtte betale 50 kr for den jobben han gjorde

Unnskyld glosene, men dersom dette har røket under ordinær bruk og snøret er bare en måned gammel så skal butikken ta i mot reklamasjonen og sende det inn. Tilbudsvare eller ei. Her burde du få nytt snøre uten spørsmål. At det skjøtes mot 50-lapp er også spesielt. Man kan ikke forsvare en reparasjon på et fluesnøre. Hadde det vært en sykkel med utskiftbare deler så hadde saken vært anderledes... Men men, godt du tok turen til stramline da. Alltid god service både der og hos Nordiske på Lysaker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det røyk ca 30cm over klumpen

ja jeg har bare brukt snøre på  vanlig måte og fisket med det

sånn som jeg har gjort med mine andre snører som har vart i mange år

har alltid fått go behandling i den buttikken som det snøre var kjøpt jeg og men i dag var det en kar der jeg alldri har sett der før

men kan ta en tur ditt igjen jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei .for to år siden skjedde det samme med meg og det med samme line kl 7 i slow intermediate, sa fra i butikken der jeg kjøpte det og de sendte de tilbake til Guideline, fikk nye og en tlf fra de hvor de sa at dette skjønte de ikke.Tydeligvis en feil på linene spør du meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...