Gå til innhold

Skjevhet i fluestanga


Gjest ppp

Anbefalte innlegg

Den rakeste stanga mi er en Redington CPX, både Sage Xi2, og Winston Boron IIMX er skjeve. Har ikke merket noe til dette under fisket, og kommer ikke til å bry meg nevneverdig om det i fremtiden heller :)

Stangas egenvekt har kanskje noe å si for det visuelle også, samt taperingen. Føler det var vanskelig å se nøyaktig hva som var hva for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

es sdu skal følge din egen magefølse om du vil prøve å bytte stangen eller ei , det er trossalt du som skal elve med dette i årene somkommer , blir det ett irritasjonsmoment er hverken forretningen , du eller Winston tjent med at du beholder stanga som den er ( for kanskje du ikke kjøper Winston mer , ogkanskje ikke stang hos Nordisk heller) som er en veldig bra butikk.

Jeg er helt sikker på at ekspeditørene vil se på saken der , og vil ha fornøyde kunder.

utenom dette kan det godt hende for det jeg vet at stanga er akkurat som andre , og ikke ahr betyding for kastet , men har det betydning på psyken under bruk ? det må du vurdere selv ,

alle er mest tjent med at du er fornøyd , kanskje du kjøper 10nye Winston om du er kjempefornøyd , er du misfornøyd kjøper du neppe igjen , og enda viktigere , det blir kanskej til at du ikke gidder å bruke stanga engang... :rolleyes:

Lytt til dine egene meninger og preferanser , og hva du har konkludertmed , deretter handler du , enten med åakseptere for deg selv ,eller snakke med ekspeditøren din.

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...