Gå til innhold

Sjøørret treff på langøy i stokke


Robin

Anbefalte innlegg

  • Svar 149
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Lørdagen er satt av til fisking  :-*

Kjenner at jeg begynner å bli veldig klar. Det kjennetegnes ved tørrtrening på dobbelttrekk under telefonmøte..

Fint om Robin eller andre kjente kan legge ut anvisning til møteplass.

/Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dag er det massene skal være der? Regner med det blir fiske både lørdag og søndag, men jeg hadde egentlig planer om søndag i utgangspunktet, men dersom det er lørdag det skjer, så vil jeg gjerne være der da.

Er det noen i det hele tatt som har tenkt til å overnatte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle mann!

Tenkte vi kunne møtes på statoil i stokke 0900 så kjører vi samlet ut på langøy Da rekker vel de det som skal over med båt fra fra feil side :o Vi får da lov til å kjøre opp på Gården til grunneier. Vinteren slapp desværre litt sent i år så en del fiskeplass er ikke tilgjengelig. men kommer til å prøve meg igjen til høsten! Så hvem vet at de kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredricoo

Jeg kommer :) Var forresten ute en liten tur i dag med greit resultat. Les SØ-tråden om 15 min for mer info!

Fått fisk nå a? :D Skal du sitte på til SØ treffet, anders?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer :) Var forresten ute en liten tur i dag med greit resultat. Les SØ-tråden om 15 min for mer info!

Fått fisk nå a? :D Skal du sitte på til SØ treffet, anders?

Du kan lese nå. Takker for tilbudet, men jeg må si ellers takk. Jeg kjører selv, grunnet noen oppdateringer på jobben denne helgen. Det er mulig jeg plutselig må dra, og da er det greit å styre sin egen bil!

Jeg spør igjen; Noen som har tenkt til å overnatte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...