Gå til innhold

Diamondback Graphite/Classic Trout.


Dryflyfool

Anbefalte innlegg

Har en Diamondback 9ft. 4/5. Todelt.

Denne er merket "Graphite".

Men så har jeg sett at folk har satt "Classic Trout" i parentes, på et par steder jeg har googlet frem.

OK. Jeg kunne nok googlet og undersøkt noe grundigere.

Men, er det noen som har litt peil på disse håndbygde stengene?

Edit:

Prøver å legge inn et par elendige bråbilder tatt håndholdt nå:

[attachimg=1]

[attachimg=2]

post-39-13949885982981_thumb.jpg

post-39-13949885983392_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat fått en Cortland stang jeg kjøpte brukt her inne , den skal være laget av Diamondback , og har lik ring til krokfeste ved håndtaket , stanga er 6,6 kl 3#

Jeg ble mektig overrasket over kastepotensialet i denne stanga gitt.

stanga heter cortland blue sapphire IM6

Hittil har alt jeg har både sett og tatt i fra dette merket vært fine saker ,( Diamondback) , så det er synd de er vekk fra markedet.

ha ikke bort den fine stanga der. ;D

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

forhåpentligvis er denne staga 2-delt.....og som sagt så er dette et smykke......det er kryssveven som gjør staga veldig stabil i bevegelsen i forhold. Ta vare på den.....bruk den pent og nyt den fantastiske fluestaga........ Det er og blir bare Diamondback med kryssvevsgraphite som har disse egenskapene......de ordinære  stengene er bare som ordinære Sage, Scott eller Winstonstenger  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forhåpentligvis er denne staga 2-delt.....og som sagt så er dette et smykke......det er kryssveven som gjør staga veldig stabil i bevegelsen i forhold. Ta vare på den.....bruk den pent og nyt den fantastiske fluestaga........ Det er og blir bare Diamondback med kryssvevsgraphite som har disse egenskapene......de ordinære  stengene er bare som ordinære Sage, Scott eller Winstonstenger  ;)

Artig å høre, Staffan! Og ja, den er todelt.

Og så jeg som hadde lyst på å bytte den bort i noe glass eller noe. Sannelig ikke sikker lenger. ;D

Takker for tilbakemeldinger fra resten og! (Skummelt hvor mye kunnskap som er samlet her inne!) applaus applaus applaus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

forhåpentligvis er denne staga 2-delt.....og som sagt så er dette et smykke......det er kryssveven som gjør staga veldig stabil i bevegelsen i forhold. Ta vare på den.....bruk den pent og nyt den fantastiske fluestaga........ Det er og blir bare Diamondback med kryssvevsgraphite som har disse egenskapene......de ordinære  stengene er bare som ordinære Sage, Scott eller Winstonstenger  ;)

Artig å høre, Staffan! Og ja, den er todelt.

Og så jeg som hadde lyst på å bytte den bort i noe glass eller noe. Sannelig ikke sikker lenger. ;D

Takker for tilbakemeldinger fra resten og! (Skummelt hvor mye kunnskap som er samlet her inne!) applaus applaus applaus

Kunnskap, eller meninger  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

vet om folk som ikke nøler å gi deg en god pris.......nybegynnere eller dårlige kastere har litt problemer med denne aksjonen, den er birkelig dyyyyyp og er en griserompelager...hver gang jeg tar i denne stanga må jeg konse under de første kastene, men når minuttene har gått er den vidunderlig til det meste........ gi den er tjangs et ypperlig kasteverktøy som mange  vil synes er vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Artig å høre, Staffan! Og ja, den er todelt.

Og så jeg som hadde lyst på å bytte den bort i noe glass eller noe. Sannelig ikke sikker lenger. ;D

Takker for tilbakemeldinger fra resten og! (Skummelt hvor mye kunnskap som er samlet her inne!) applaus applaus applaus

Joda, selvsagt har du fortsatt lyst på glassfiber applaus applaus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...